https://downloadcenter.nikonimglib.com/ ... w/360.html
Er is ondersteuning toegevoegd voor firmware updates voor objectieven met F-vatting (wist niet dat er waren die een firmware update kunnen krijgen, maar wie weet wat er nog komt).
En een zekering: viewtopic.php?f=37&t=8452&p=918001&#p918001henkk schreef:Er is een update voor de FTZ adapter. Toch niet alleen een holle buis met een paar draadjes![]()
Daar staat:
Ik denk dat Nikon gelijk heeft. Vanmiddag weer eens de 70-200 2.8 VR op de Z7 gehad: viewtopic.php?f=88&t=7615&p=927368#p927368• Ondersteuning toegevoegd voor firmware-updates voor objectieven met F-vatting.
Bij mij pakt deze uit naar map FTZUpdate met datum 10 juli 2020 en zet daarin bestand MAFTZ0110.bin van 6 juli 2020. Door die oude datum moest ik ook ff zoeken. En het is idd alleen voor de FTZ en niet voor de FTZ II.henkk schreef:Ok dank voor de adviezen. Forum op z'n best. Ik heb inderdaad de II versie met firmware 1.00 en dat is het dan blijkbaar.
Maar waarom mijn computers dit update-bestand dan niet willen uitpakken? Weten die veel welke FTZ ik heb?