Watermerken in Lightroom
- Harry W
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Watermerken in Lightroom
Ik heb een vraag over zelfgemaakte watermerken in Lightroom. Is het mogelijk om je watermerken te hernoemen of te verwijderen. Ik heb er een beetje een rommeltje van gemaakt en wil dat graag opschonen.
- DannySan
- Clublid
Re: Watermerken in Lightroom
Hoi Harry, als je LR opent en dan naar 'Bewerken' gaat en dan (volgens mij) helemaal beneden staat 'Bewerk watermerk'.
Dan krijg je een popup met linksboven je keuzes voor de diverse watermerkjes.
Stel je wilt er 1 verwijderen, dan selecteer je de dropdown en krijg je 3 keuzes:
deze gebruiken, deze aanpassen én: deze verwijderen. Dat moet helemaal goedkomen dus
Dan krijg je een popup met linksboven je keuzes voor de diverse watermerkjes.
Stel je wilt er 1 verwijderen, dan selecteer je de dropdown en krijg je 3 keuzes:
deze gebruiken, deze aanpassen én: deze verwijderen. Dat moet helemaal goedkomen dus

- Harry W
- Clublid
Hallo Danny dat is lang geleden dat wij contact hadden. Met jouw kennis van Lightroom is nog steeds niets mis, bedankt voor de uitleg. Inmiddels heb ik het weer netjes op orde, bedankt.
- DannySan
- Clublid
Dat is al even geleden, mijn fotografie heeft volledig op z'n gat gelegen; camera en flitser kwamen niet eens meer uit de kast; medisch en persoonlijk vlak gingen dingen niet best. Nu weer opgaande lijn en ik pak de dingen weer op 
Goed om te horen dat het weer opgelost is!

Goed om te horen dat het weer opgelost is!
- Bert vD
- Nieuwsbrief Redactie
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Goed te horen dat je weer in een opgaande lijn zit, Danny en dat fotografie er ook bij hoort. Dat lijkt me een extra positief teken.
Groet Bert
- Harry W
- Clublid
Verdrietig om te vernemen dat je een nare tijd achter de rug hebt, maar goed om te lezen dat je de opgaande lijn weer te pakken hebt. Doorzetten Danny met of zonder camera.