Het is inderdaad vroeg al, een deel van de dopheide is al uitgebloeid. Het valt mij op dat er maar weinig heideblauwtjes te vinden zijn zo op de heide... Al heb ik ook nog weinig ervaring ermeeKarina2 schreef:Zeker prachtig! En wat staat de heide daar al vroeg in bloei.
Vlinders [verzamel]
-
StijnV
- Forumlid

- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Vlinders [verzamel]
-
Karina2
- Redactie NCN Magazine

- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Mooi dat het je dan toch gelukt is! 
Zelf heb ik ook veel moeite moeten doen om überhaupt een blauwtje te vinden. Dat lukte mij uiteindelijk nog niet zo heel lang geleden tijdens een vakantie in Frankrijk. Het gevoel van euforie wanneer het dan eindelijk gelukt is, herken ik dan ook wel.
Ik vind het prachtige beestjes, dus leuk dat je het gedeeld hebt, kunnen we mee genieten

Zelf heb ik ook veel moeite moeten doen om überhaupt een blauwtje te vinden. Dat lukte mij uiteindelijk nog niet zo heel lang geleden tijdens een vakantie in Frankrijk. Het gevoel van euforie wanneer het dan eindelijk gelukt is, herken ik dan ook wel.
Ik vind het prachtige beestjes, dus leuk dat je het gedeeld hebt, kunnen we mee genieten

- ReneG
- Clublid

- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Weer wat aan het vlinderen geweest:
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

Spul waarmee je foto's maakt...
-
Gemmageluk60
- Clublid

- Contacteer:
Wat een prachtige serie; divers, kleurrijk en scherp. Wat een bijzondere vlinder die paarsblauwe. Heb ik nog niet eerder gezien en die nummer 9 is ook een bijzonder exemplaar!
"Het leven draait niet om wachten tot de storm voorbij is, het gaat erom te leren dansen in de regen."-Vivian Greene
- Tony D
- Moderator

Een nachtvlinder: Rood weeskind (Catocala nupta)

Foto genomen door mijn (niet zo schone) slaapkamerraam. Je ziet het dier dus van onderen.
Ton

Foto genomen door mijn (niet zo schone) slaapkamerraam. Je ziet het dier dus van onderen.
Ton
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Z MC 105/2.8 VR S, Z 180-600/5.6-6.3 VR, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie