TKA: Sigma telelens 150-600 Sport incl. teleconverter TC1401+ Easy Cover Camouflage + Sigma docking station UD-01

Marktplaats en ruilbeurs. Alleen clubleden kunnen berichten plaatsen.
NIK67
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

TKA: Sigma telelens 150-600 Sport incl. teleconverter TC1401+ Easy Cover Camouflage + Sigma docking station UD-01

Bericht door NIK67 » wo okt 16 2024 9:27 pm

Ik ga hier niet de technische specificaties en review van de lens plaatsen. Daar staat internet vol mee. Het is een dijk van een lens.

Ik heb de lens en de bijbehorende accessoires twee jaar geleden gekocht voor vogelfotografie. Vanwege tijdgebrek ben ik hier niet aan toegekomen. De lens is hooguit 10 keer uit de pouch geweest en als nieuw.
De teleconverter is nooit gebruikt en het dockingstation ook niet en zit nog in het plastic. Standaard heeft de Sigma Sport een schuin aflopende voet. Hierdoor is hij moeilijk tot slecht te bevestigen op je statief of een schommelkop. Daarom heb ik een Arca Swiss lensplate van Leofoto er op gemonteerd In tegenstelling tot andere advertenties waar dezelfde lens wordt aangeboden heb ik:

- van alles de originele garantiestickers (zie foto's)
- de originele aankoopfacturen
- de originele dozen

De totale nieuwwaarde met de prijzen van nu is € 2.313. Mijn prijs is € 900 voor een NCN lid (Marktplaats € 999, https://www.marktplaats.nl/seller/view/m2180328611)

Een goede lezer heeft al gemerkt dat ik zeer nauwkeurig en gedetailleerd alles heb beschreven.
Zo nauwkeurig en gedetailleerd, zo voorzichtig ben ik met mijn fotoapparatuur.

Je krijgt niet alleen een prachtige complete lens maar ook de originele garantiebewijzen én de aankoopfacturen.
Wordt niet verzonden. Geen onzinbiedingen. Betaling digitaal via bankverzoek op moment van ophalen.
Lens kan getest worden op eigen body.
Nikon Z6 iii +Z24-120 F4 +Z14-30F4 + FTZii en Nikkor AF-S 70-200mm F/2.8E FL ED VR

Plaats reactie

Terug naar “Gevraagd en aangeboden”