Korting-Voucher voor NCN leden

Hier kunnen geregistreerde forumgebruikers vragen stellen over Nikon Club Nederland.
Plaats reactie
Nikkormaat
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Korting-Voucher voor NCN leden

Bericht door Nikkormaat » zo nov 10 2024 1:37 pm

Ik heb aan de clubtafel een voucher gekregen waarmee ik 10 extra korting op Nikon producten kan krijgen. :)
Weet iemand hoe die korting berekend wordt? Gaat er nog eens 10% extra korting af van de momenteel gereduceerde prijzen op de website van Nikon of wordt de 10% berekend over het bedrag dat in vermindering wordt gebracht?
De voucher kan éénmalig gebruikt worden. Betekent dit dat ik per voucher slechts één product kan aanschaffen? Zo, ja dan had ik liever meer vouchers gekregen. :lol:
Al vast bedankt voor het meedenken.
In 60 jaar van Diana, Agfa Silette1, Nikon FTn, FT2, F301, FA, Olympus L-30, F80, D750, Z6 ll naar Z6III
Prachtig, die technische ontwikkelingen. Er zijn steeds meer mogelijkheden en iets nieuws te leren.

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Re: Korting-Voucher voor NCN leden

Bericht door Patrick » zo nov 10 2024 1:45 pm

Volgens mij komt de 10% er bovenop, de prijzen zijn echt "aantrekkelijk". En je kan meerdere producten kopen en die korting krijgen. Ik heb dat gisterenavond geprobeerd door een code in te typen en meerdere zaken in het mandje te gooien.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Henk
Bestuurslid
Bestuurslid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Henk » zo nov 10 2024 2:00 pm

De 10% korting komt inderdaad bovenop de huidige actieprijzen en geldt voor meedere artikelen. De korting is alleen geldig in de webshop op de Nikon website.
groeten Henk.
Foto Melenhorst.net

Nikkormaat
Clublid
Clublid

Bericht door Nikkormaat » zo nov 10 2024 2:02 pm

Dank je Patrick voor jouw snelle antwoord. Het is beslist een aantrekkelijke aanbieding. Jij heb zeker die Z 70-200 in het mandje gedaan?
In 60 jaar van Diana, Agfa Silette1, Nikon FTn, FT2, F301, FA, Olympus L-30, F80, D750, Z6 ll naar Z6III
Prachtig, die technische ontwikkelingen. Er zijn steeds meer mogelijkheden en iets nieuws te leren.

Patrick
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Patrick » zo nov 10 2024 2:06 pm

Ik neem nog even de tijd hoor. Ik had echt mijn zinnen gezet op de 70-180/2.8, maar dit exemplaar bevalt me niet; ik heb heel veel onverklaarbare missers ermee en de rendering van de 70-200/2.8 is veel fraaier voor de foto's die ik ermee geschoten heb. Exemplarisch issue of... Online zie ik genoeg mooie beelden die ermee gemaakt zijn, dat wel. De voorkeur voor de eerste was vooral vanwege het formaat en gewicht ervan.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

henkk
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door henkk » zo nov 10 2024 8:24 pm

Ik vermoed dat deze 70-180 Nikon de eerste generatie Tamron is. Net als bij de 28-75/2.8.
Er is inmiddels een 2e generatie Tamrons en - wat betreft de 28-75 - scoort die goed. Of die 2e generatie 70-180 ook al met Z vatting wordt aangeboden weet ik niet. Het lijkt er nog niet op maar wat niet is, kan komen.
tja, F of Z? wat meenemen? Of de 1? Of iets analoogs zoals F4S of FA?
exif en/of hogere resolutie meestal via klikken op foto
https://www.flickr.com/photos/23578649@N07/albums

Patrick
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Patrick » zo nov 10 2024 11:52 pm

De Nikon versie heeft ander glas en coatings. Dus ik heb er op zich wel vertrouwen in dat de Nikon versie optisch de betere is. Natuurlijk is de vergelijking met een 70-200 2.8S die ruim het dubbele kost ook niet helemaal eerlijk...

henkk
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door henkk » ma nov 11 2024 9:44 am

Vertrouwen is goed, onderzoek is beter zegt men wel eens.
Zie hier een vergelijking van de Tamron 28-75/2.8 G2 met de Nikon 28-75/2.8 en de 24-70/2.8 S.
https://www.cameralabs.com/tamron-28-75 ... -review/4/
tja, F of Z? wat meenemen? Of de 1? Of iets analoogs zoals F4S of FA?
exif en/of hogere resolutie meestal via klikken op foto
https://www.flickr.com/photos/23578649@N07/albums

Patrick
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Patrick » ma nov 11 2024 10:18 am

Dat is wel een ander objectief, maar je hebt gelijk dat het niet perse een gegeven is...

Nikkormaat
Clublid
Clublid

Bericht door Nikkormaat » di nov 12 2024 1:31 pm

Waarschuwing
Houd er rekening mee dat je voordat je een bestelling met de kortingsvoucher doet bij jouw bank het limiet voor overboeken zo nodig verhoogd.
Ik was dit vergeten, waardoor mijn bank de overboeking weigerde en Nikon mijn bestelling vervolgens annuleerde. Hierna kon ik de bestelling niet nogmaals met extra korting doen, omdat ik de voucher al eerder had gebruikt.
Inmiddels heb ik contact met de supportafdeling van Nikon, die blijkt de Voucher niet te kunnen heractiveren. Mijn vergissing heeft helaas tot veel extra werk gezorgd en voor alsnog geen extra 10 % korting.
Jullie zijn gewaarschuwd. :D

Plaats reactie

Terug naar “Vragen over Nikon Club Nederland”