foto apparatuur verzekering
Wie kan mij helpen!!!!
Ik ben op zoek naar een verzekeringsmaatschappij voor mijn foto-apparatuur.
Nu heb ik al met Centraal Beheer gebeld, en die hebben mij een offerte gedaan.
- Verzekerd tegen diefstal/verlies/beschadiging etc.
- eigen risico 100euro. 1e geval is ER-vrij
- Tegen nieuwwaarde mits object nog slechts 40% van nieuwwaarde is, dan dagwaarde
- alleen voor zaken met waarde boven 200euro
Nu is mijn vraag. Is er nog een alternatief. Ik hoor wel eens NOB voorbij komen, maar hoe kan ik die vinden. Is dat van de NOS??? Daar is het eigenrisico 200 euro, maar ben je wel ook verzekerd tegen combinatiewaarde (dus bijvoorbeeld 3 dingen van 100euro).
Wie helpt mij om te zeggen hoe ik het beste mijn tas met alle toebehoren, lenzen en 2 bodies het beste zou kunnen verzekeren.
Alvast bedankt.
Ik ben op zoek naar een verzekeringsmaatschappij voor mijn foto-apparatuur.
Nu heb ik al met Centraal Beheer gebeld, en die hebben mij een offerte gedaan.
- Verzekerd tegen diefstal/verlies/beschadiging etc.
- eigen risico 100euro. 1e geval is ER-vrij
- Tegen nieuwwaarde mits object nog slechts 40% van nieuwwaarde is, dan dagwaarde
- alleen voor zaken met waarde boven 200euro
Nu is mijn vraag. Is er nog een alternatief. Ik hoor wel eens NOB voorbij komen, maar hoe kan ik die vinden. Is dat van de NOS??? Daar is het eigenrisico 200 euro, maar ben je wel ook verzekerd tegen combinatiewaarde (dus bijvoorbeeld 3 dingen van 100euro).
Wie helpt mij om te zeggen hoe ik het beste mijn tas met alle toebehoren, lenzen en 2 bodies het beste zou kunnen verzekeren.
Alvast bedankt.
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Hier komt de Omroep nogmaals voorbij:
http://portal.omroep.nl/nossites?nav=ywmigBsHjCqBhEpCF
Groet, Cees
Groet, Cees

Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Dank je wel Cees. Ik heb ze direct eenbelletje gegeven, en hun voorwaarden klinken mij het beste in de oren. Ik denk dat ik deze daarom morgen ook af ga sluiten, of iemand moet vanavond nog met een enorm goed alternatief komen om ij over te halen voor een andere, of te zeggen waarom ik deze niet zou moeten nemen.
Ben ook zeer benieuwd ! Deel je het even met ons.MarkNauta.nl schreef:Dank je wel Cees. Ik heb ze direct eenbelletje gegeven, en hun voorwaarden klinken mij het beste in de oren. Ik denk dat ik deze daarom morgen ook af ga sluiten, of iemand moet vanavond nog met een enorm goed alternatief komen om ij over te halen voor een andere, of te zeggen waarom ik deze niet zou moeten nemen.
Thanks,
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Hier komt de Omroep nogmaals voorbij:
(chip54)
Ik ben ook via de Publieke Omroep Assurantiën verzekerd bij DSV Assurantiegroep. Verzekering tegen nieuwwaarde met een eigen risico van 200 euro.
(chip54)
Ik ben ook via de Publieke Omroep Assurantiën verzekerd bij DSV Assurantiegroep. Verzekering tegen nieuwwaarde met een eigen risico van 200 euro.
www.harrysegers.nl D3+D300+D750 AF-S 14-24/2.8; AF-S 17-35/2.8; AF-S 28-70/2.8; AF-S 70-200 VR/2.8; AF-D 50/1.8; AF-S 105 2.8 VR; TC17EII; Dr-5; SB 900; SB 800; Pixma_Pro9000; B&W case 61; NX2; iMAC 27" i7 en MacBookPro i5 17" 8GB
- ton
- Forumlid
.wil schreef:vergeten jullie deze verzekering niet?wil schreef:VSP Alphen aan den Rijn. Apparatuur-Cover verzekering. Reparatie's worden volledig vergoed. Geen eigen risico. Apparatuur altijd verzekerd tegen nieuwwaarde of aanschafwaarde, geen termijn dat het ineens dagwaarde wordt.
Wil vertel eens iets meer over deze verzekering ,
wat is de premie per jaar .
Groeten Ton .
-
- Clublid
ton schreef:.wil schreef:vergeten jullie deze verzekering niet?wil schreef:VSP Alphen aan den Rijn. Apparatuur-Cover verzekering. Reparatie's worden volledig vergoed. Geen eigen risico. Apparatuur altijd verzekerd tegen nieuwwaarde of aanschafwaarde, geen termijn dat het ineens dagwaarde wordt.
Wil vertel eens iets meer over deze verzekering ,
wat is de premie per jaar .
Ik heb voor € 5955 aan apparatuur verzekerd voor een premie van € 89 per jaar. Verzekerd zijn reparaties, diefstal. Ik heb nu 2 keer gebruik moeten maken voor een reparatie welke binnen twee weken betaald werd na opsturen faktuur van Nikon Service Point. Geen eigen risico.
ik heb een aanvullende vraag: waar in de buurt van Amersfoort zit een goede taxateur voor nikon spul?
ajuus
emiel
ajuus
emiel
WEBsite: https://docs.com/emiel-stroeve