Oh, is dat het nut van die onderschriften . . . . Ik begreep er al niets van.KvP schreef:Ik werk toekomstgericht
De D300 heb ik inderdaad, de grip haal ik maandag op met extra accu.
Onderschift vast aangepast.
D300 8FPS test
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Klopt, maar minder ruis en meer pixelsFrederix schreef:Hoi Cees,chip54 schreef:Nu worden je platen nog mooier! :mrgreen:
Veel plezier, Kees!
Groet, Cees
Dat is nog maar de vraag, het blijft dezelfde fotograaf . . . . :mrgreen:
Zie ook mijn onderschrift.

Groet, Cees

Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Lid NCN
Hoi Cees,chip54 schreef:Klopt, maar minder ruis en meer pixelsFrederix schreef:Hoi Cees,chip54 schreef:Nu worden je platen nog mooier! :mrgreen:
Veel plezier, Kees!
Groet, Cees
Zie ook mijn onderschrift.![]()
Groet, Cees
Grappig, nu heb je het weer alleen over de technische kant van de zaak . . . Meer pixels maakt een foto echt niet beter.
Daar heb je een punt, maar de fotograaf heeft wel beter gereedschapFrederix schreef:Hoi Cees,chip54 schreef:Nu worden je platen nog mooier! :mrgreen:
Veel plezier, Kees!
Groet, Cees

Groeten Kees
Mijn motto: De compositie máákt de foto
Fujifilm X100F
Mijn motto: De compositie máákt de foto
Fujifilm X100F
Dat is waar. Het betere gereedschap zal waarschijnlijk ook meer mogelijkheden bieden. Die extra mogelijkheden worden door een goede fotograaf ongetwijfeld direct benut. De fotografie zal anders worden, maar is dat per definitie beter? Ik bedoel dan beter in artistieke zin uiteraard.KvP schreef:Daar heb je een punt, maar de fotograaf heeft wel beter gereedschapFrederix schreef:Hoi Cees,chip54 schreef:Nu worden je platen nog mooier! :mrgreen:
Veel plezier, Kees!
Groet, Cees
KvP schreef:mijn composities e.d. zullen inderdaad niet veranderen
Dat hoop ik niet ! Ik vind het nog steeds schitterend als ik
NAAR DEZE of NAAR DEZE beelden van jou kijk.
ALE :mrgreen:
Laatst gewijzigd door ALE op za jan 12 2008 10:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Is dit niet alles bij elkaar een beetje vragen naar de bekende wegFrederix schreef:Dat is waar. Het betere gereedschap zal waarschijnlijk ook meer mogelijkheden bieden. Die extra mogelijkheden worden door een goede fotograaf ongetwijfeld direct benut. De fotografie zal anders worden, maar is dat per definitie beter? Ik bedoel dan beter in artistieke zin uiteraard.KvP schreef:Daar heb je een punt, maar de fotograaf heeft wel beter gereedschapFrederix schreef: Hoi Cees,

Groet, Cees

Groet, Cees
Lid NCN
Lid NCN
chip54 schreef:Is dit niet alles bij elkaar een beetje vragen naar de bekende wegFrederix schreef:Dat is waar. Het betere gereedschap zal waarschijnlijk ook meer mogelijkheden bieden. Die extra mogelijkheden worden door een goede fotograaf ongetwijfeld direct benut. De fotografie zal anders worden, maar is dat per definitie beter? Ik bedoel dan beter in artistieke zin uiteraard.KvP schreef: Daar heb je een punt, maar de fotograaf heeft wel beter gereedschap![]()
Groet, Cees