976 pagina's over hoe je je riem vast moet maken? Nee toch?? Downloadkarinbeijers schreef:tja... die had ik ook gevonden... hoe maak je je riem vast aan je camera en hoe bevestig je je lens en hoe moet de batterij erin.... daar heb je dus niets aan helaas. Ik hoopte op een handleiding waar gewoon per menu item uitgelegd wordt waar het voor dient en welke keuzes je kunt maken...... Maar even zo goed bedankt voor de moeite, dat waardeer ik enorm
Vraag is beantwoord! Z8, flitsen en lcd scherm/zoeker
- Ronald53
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Vraag is beantwoord! Z8, flitsen en lcd scherm/zoeker
Ik fotografeer, dus ik ben.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Wat betreft die vertaling van de handleiding naar het Nederlands: Nikon moest beschaamd zijn dat ze dat aan een vertaalcomputer overlaten, die geen benul heeft van het échte Nederlands, en bv. spreekt over "blootstelling" i.p.v. belichting. Men doet niet eens de moeite om het te laten nalezen door iemand die de taal wél machtig is....Verder ben ik ook iemand die (ouderwets, ik weet het) gemakkelijker grijpt naar een handleiding op papier, maar ook dat noemen ze de 'moderne tijd' zeker. En zelf uitprinten....meer dan 900 pagina's....waar is de klantvriendelijkheid gebleven ?
- pallieter
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Misschien is dit iets? https://onlinemanual.nikonimglib.com/z8/nl/index.html
You can't start a fire without a spark