Het was een geslaagde, gezellige en informatieve workshop geweest en nu zien we graag jullie reacties en zo nodig opmerkingen hier terug.
En ook graag van andere clubleden of hier nog meer belangstelling voor is, zodat we in het najaar in het land nog zo'n workshop kunnen gaan organiseren!
Dus reageer graag!
2025-01-25: 100% FLITSENDE WORKSHOP in Rijswijk REACTIES
- p.visker
- Regiocoördinator
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
2025-01-25: 100% FLITSENDE WORKSHOP in Rijswijk REACTIES
Vriendelijke groet,
P. Visker
P. Visker
- Bak
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: 2025-01-25: 100% FLITSENDE WORKSHOP in Rijswijk
Wat mij betreft een absolute aanrader. Een leuke en leerzame dag met een fijne groep. Wat wil je nog meer.
Bij mij is er weggezakte kennis over flitsen teruggekomen. Ik verwacht hem weer vaker te gebruiken. Niet zo vaak als Tino (altijd), maar ik wil hem vanaf nu weer stofvrij houden…
Leuk ook om weer eens wat met een basisstudio te doen. Nog steeds niet echt mijn ding, maar misschien toch weer eens wat mee doen.
Dank allen!
Bij mij is er weggezakte kennis over flitsen teruggekomen. Ik verwacht hem weer vaker te gebruiken. Niet zo vaak als Tino (altijd), maar ik wil hem vanaf nu weer stofvrij houden…
Leuk ook om weer eens wat met een basisstudio te doen. Nog steeds niet echt mijn ding, maar misschien toch weer eens wat mee doen.
Dank allen!
-
- Redactie NCN Magazine
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: 2025-01-25: 100% FLITSENDE WORKSHOP in Rijswijk REACTIES
Ik sluit me voor 100% bij bovenstaande aan.
Voor iedereen die (meer) wil leren over flitsen of zijn eerdere in een grijs verleden opgedane kennis weer eens in het licht wil zetten, is dit echt een aanrader. Goede opbouw van de workshop met telkens na een stukje theorie en uitleg de gelegenheid om het net geleerde direct zelf in de praktijk te brengen. Daarbij staat Tino steeds klaar om je de helpende hand te bieden en mee te denken als het even niet wil lukken.
Voor iedereen die (meer) wil leren over flitsen of zijn eerdere in een grijs verleden opgedane kennis weer eens in het licht wil zetten, is dit echt een aanrader. Goede opbouw van de workshop met telkens na een stukje theorie en uitleg de gelegenheid om het net geleerde direct zelf in de praktijk te brengen. Daarbij staat Tino steeds klaar om je de helpende hand te bieden en mee te denken als het even niet wil lukken.