Busch, Henry of Hogan.
-
- Regiocoördinator
- Ervaringsniveau: **
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Busch, Henry of Hogan.
Ik heb sinds enige tijd een Nikon Z 50 II. Nu ben ik aan het studeren hoe het toestel werkt. Ik heb mezelf tot doel gesteld het hele toestel muv het videogedeelte, goed te leren kennen dmv een half uurtje studie per dag. Ik.heb zowel het boek van David Busch als het boek van Thom Hogan en ik heb de filmpjes van Hudson Henry gevolgd. Wie van de drie vinden jullie het beste en dan bedoel ik met name de adviezen die ze geven over instellingen. Alvast bedankt.
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Busch, Henry of Hogan.
Ik vermoed dat je een van de weinigen bent die alledrie tot zijn/haar beschikking heeft. Wat houdt je tegen zelf (de voor jou geldende!) conclusie te trekken?
- Tony D
- Moderator
- Ervaringsniveau: ***
Mag ik er nog een aan toevoegen: Steve Perry met videos op backcountrygallery.com
Ton
Ton
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Z MC 105/2.8 VR S, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie
-
- Regiocoördinator
- Ervaringsniveau: **
Niets maar ik was benieuwd of jullie hier een mening over hebben.Skippy schreef: wo apr 30 2025 9:11 am Ik vermoed dat je een van de weinigen bent die alledrie tot zijn/haar beschikking heeft. Wat houdt je tegen zelf (de voor jou geldende!) conclusie te trekken?
- ReneG
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Ik stem voor Thom Hogan. In zijn boeken wordt niet alleen uitgelegd wat een functie doet, maar ook hoe je deze het beste in kunt zetten, inclusief praktische tips. Ik heb uit zijn boeken verreweg het meeste geleerd over camerainstellingen. Verder sluit zijn manier van schrijven en uitleg aan bij mijn persoonlijke methode van uitleg en interpretatie, maar dat is persoonlijk.
Ik ben niet zo'n van fan video's, omdat ik veelal vaak op zoek ben naar specifieke informatie. En dan zit je weer een half uur video te kijken om die ene opmerking van 5 seconden te vinden...
Ik ben niet zo'n van fan video's, omdat ik veelal vaak op zoek ben naar specifieke informatie. En dan zit je weer een half uur video te kijken om die ene opmerking van 5 seconden te vinden...
Spul waarmee je foto's maakt...