Mooie serie van een schijnbaar humeurige steenuil.
En die Buizerd die bezig is met die muis, geen gelukkige afloop.
Wij hebben ook twee van die joekels boven onze weilanden vliegen, vraag me serieus af wat er gaat overblijven van al die weidevogelkuikens
"Het leven draait niet om wachten tot de storm voorbij is, het gaat erom te leren dansen in de regen."-Vivian Greene
Uit de hand geschoten, want geen tijd om het statief op te zetten. Wat ziet die kleine er toch grappig uit.
camera Nikon Z9; lens Nikon 200-500mm; en Tamron 15-30mm. Na lang geleden heel veel analoog gefotografeerd te hebben, en een afkeer van digitaal te hebben gehad, zie ik nu de voordelen en ben zelfs van mirror naar mirrorless overgestapt.
camera Nikon Z9; lens Nikon 200-500mm; en Tamron 15-30mm. Na lang geleden heel veel analoog gefotografeerd te hebben, en een afkeer van digitaal te hebben gehad, zie ik nu de voordelen en ben zelfs van mirror naar mirrorless overgestapt.
In 60 jaar van Diana, Agfa Silette1, Nikon FTn, FT2, F301, FA, Olympus L-30, F80, D750, Z6 ll naar Z6III
Prachtig, die technische ontwikkelingen. Er zijn steeds meer mogelijkheden en iets nieuws te leren.
Marco dank voor je reactie. Mogelijk iets teveel aan het schuifje getrokken. Alhoewel een jonge havik lichtbruin-gelig is en met volle zon er op zou het kunnen.