Wie het weet mag het zeggen wat het is.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Wie het weet mag het zeggen wat het is.

Wat digitale spulletjes en een analoog setje bestaande uit een Nikon F2A en een Nikkor 50mm/1.4.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Wie het weet mag het zeggen wat het is.
Ik denk een camperbusje!?
"Het leven draait niet om wachten tot de storm voorbij is, het gaat erom te leren dansen in de regen."-Vivian Greene
-
- Forumlid
In mijn fotografische proces gebruik ik geen Google.
In dit geval heb ik eerst de foto gevisualiseerd. Toen ben ik naar het landschap gereden dat er bij paste. En dat heb ik gedaan op het moment dat het paste.
In dit geval heb ik eerst de foto gevisualiseerd. Toen ben ik naar het landschap gereden dat er bij paste. En dat heb ik gedaan op het moment dat het paste.
Wat digitale spulletjes en een analoog setje bestaande uit een Nikon F2A en een Nikkor 50mm/1.4.
-
- Forumlid
Een tijdje geleden heb ik een oude lijkwagen gekocht en die omgebouwd tot camper. Het standpunt van de camera is zo gekozen dat je het dakluik, als onderdeel van de camper-ombouw, kan zien.
Dit uit-zonder-lijk campertje prikkelt de fantasie bij mede camperaars op campings, zo is ons gebleken.
Ik was van plan deze foto tijdens mijn vakantie te maken. Edoch, ik kwam teveel bomen tegen en ik had geen kettingzaag bij me. Wij wonen 3 KM van de Friese Waddenkust, daar is dus de foto gemaakt. Bijna altijd hebben we hier wat nevel of wat lichte bewolking ten tijde van zonsondergang, ook op verder heldere dagen. Deze avond was daarop een grote uitzondering.
Dit uit-zonder-lijk campertje prikkelt de fantasie bij mede camperaars op campings, zo is ons gebleken.
Ik was van plan deze foto tijdens mijn vakantie te maken. Edoch, ik kwam teveel bomen tegen en ik had geen kettingzaag bij me. Wij wonen 3 KM van de Friese Waddenkust, daar is dus de foto gemaakt. Bijna altijd hebben we hier wat nevel of wat lichte bewolking ten tijde van zonsondergang, ook op verder heldere dagen. Deze avond was daarop een grote uitzondering.
- Thymen
- Clublid
... niet bij het bejaardentehuis parkeren hoor, de oudjes daar schrikken zich doo... ahum, rot.
Z8 / Zf - en wat leuk glaswerk
-
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Mooi project en ook de manier je er een foto van hebt gemaakt.
Hopelijk zijn alle geesten er wel uit.
Grappige gedachtengang, Thymen
Hopelijk zijn alle geesten er wel uit.
Grappige gedachtengang, Thymen
"Het leven draait niet om wachten tot de storm voorbij is, het gaat erom te leren dansen in de regen."-Vivian Greene
-
- Maandopdrachten
Prachtige uit-zonder-lijk(e) foto!
Meer foto's zien? Klik hier, daar of op www.joswerkhoven.nl