Rotte zonsopkomst
Bedankt Pim, dat heb ik gedaan, maar de foto blijft gewoon zichtbaar op het forum. En ik zie niet hoe je daar een bericht verwijderd dan wel vervangt. Zal ongetwijfeld heel simpel zijn, maar ik zie het niet. Nou ja, geen probleem. Blijft ie staan.pimmetje schreef:Gewoon de foto uit Flickr verwijderen.
Even aan mij doorgeven wat er moet gebeuren; ik kan ingezonden foto’s verwijderen en dan kan je zelf een nieuwe plaatsen.Bert vD schreef: di sep 30 2025 10:55 am Hoe kun je in dit draadje een foto verwijderen dan wel vervangen als je via Flickr werkt? Ik kom er niet uit. Alleen heb ik ondertussen wel de Flickr-link verwijderd. Niet zo handig. Hopelijk weet iemand raad.
Heb je een PB gestuurd met inderdaad de vraag deze foto te verwijderen zodat ik een iets aangepaste kan plaatsen.josti schreef:Even aan mij doorgeven wat er moet gebeuren; ik kan ingezonden foto’s verwijderen en dan kan je zelf een nieuwe plaatsen.Bert vD schreef: di sep 30 2025 10:55 am Hoe kun je in dit draadje een foto verwijderen dan wel vervangen als je via Flickr werkt? Ik kom er niet uit. Alleen heb ik ondertussen wel de Flickr-link verwijderd. Niet zo handig. Hopelijk weet iemand raad.