3 Queens Meet

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Diddlbiker

3 Queens Meet

Bericht door Diddlbiker » ma jan 14 2008 1:13 pm

De Queen Mary 2, Queen Elizabeth 2 en de Queen Victoria waren gisteren alle drie in New York.

Wat een fantastisch evenement had moeten worden met alle drie de schepen voorbijvarend onder een groots vuurwerk viel letterlijk in het water.

Het weer was fantastisch: de voorspelde sneeuwstorm bleef uit, het was alleen steenkoud. Maar zoals het echte koningen betaamt, hadden de dames geen interesse in het opgezette tijdschema. Een vol uur nadat de parade had moeten beginnen zagen (de Queen Mary 2 was er al die tijd al...) we de QE2 de Hudson afzakken... maar tegen die tijd had het weer opgehouden mee te werken en de regen kwam nu met bakken uit de hemel.

Teleurgesteld pakten we alles in - de regen kwam zo ongeveer horizontaal m'n lens binnen - en terwijl ik in de auto stapte begon het vuurwerk eindelijk (voor zover ik het kon zien door de ruitenwissers die nauwelijks het regenwater konden wegwerken). Helaas, de kans op een once-in-a-lifetime foto misgelopen.

Hier wat foto's:

Afbeelding

Afbeelding

M.Oorthuis
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door M.Oorthuis » ma jan 14 2008 1:18 pm

Erg erg jammer dat het weer niet meewerkte en je ze niet alledrie in 1 foto hebt kunnen vastleggen, dat was idd een once-in-a-lifetime evraring geweest.

Ik fotografeer die dingen altijd bij rotterdam, maar nog nooit 3 schepen bij elkaar gezien (past ook niet aan de Wilhelminapier in R'dam ;))
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

mikemix

Bericht door mikemix » ma jan 14 2008 1:44 pm

Zonde, evengoed mooie platen, eerste wel erg krap gekaderd.

M.Oorthuis
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door M.Oorthuis » ma jan 14 2008 2:05 pm

En teveel water ipv lucht/ gebouwen :)
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”