De opstelling is al ontmanteld.Nikkormaat schreef: zo jan 25 2026 12:25 pm Ik kijk uit naar een nieuwe foto met iets kleiner papiertje.![]()
Het vullen van mijn vulpen, foto verwijderd.
-
Hester
- Clublid

- Ervaringsniveau: **
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Het vullen van mijn vulpen, foto verwijderd.
-
OnlineHenkvanZuylen
- Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ik wordt hoe langer hoe nieuwsgieriger naar de foto, ben benieuwd wat voor opstelling het was
Het is maar hobby, relax!
-
Hester
- Clublid

Ik heb wel een foto maar die ga ik hier niet plaaatsen. En zo bijzonder was het niet.
- MarcoEos70D
- Clublid

- Ervaringsniveau: ****
Ik vond de foto helemaal niet verkeerd. Als frequent vulpengebruiker wilde ik er nog een keer goed naar kijken, dus had nog niet gereageerd. Mijn eerste indruk was "nu weet ik weer waarom ik overgestapt ben op vaste vullingen ipv zelf vullen", want het geklieder met zakdoekjes was ik heel snel zat 
Jammer dat de foto weg is, maar vooral jammer dat feedback zo hard en ongenuanceerd kan zijn dat dit het gevolg is.
Jammer dat de foto weg is, maar vooral jammer dat feedback zo hard en ongenuanceerd kan zijn dat dit het gevolg is.
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-
-
Hester
- Clublid

Dank voor je reactie. Ik heb hem dus nog maar een keer geplaatst in een nieuwe post omdat mensen benieuwd waren naar de flop maar in de toekomst zal ik niet gauw weer een foto plaatsen.MarcoEos70D schreef: ma jan 26 2026 8:44 am Jammer dat de foto weg is, maar vooral jammer dat feedback zo hard en ongenuanceerd kan zijn dat dit het gevolg is.
- MarcoEos70D
- Clublid

- Ervaringsniveau: ****
Ik vond het zéker geen flop. En ik hoop echt dat je je niet laat weerhouden om te posten, want uiteindelijk draait onze hobby om de foto's die we met al onze mooie spullen makenHester schreef: ma jan 26 2026 8:50 amDank voor je reactie. Ik heb hem dus nog maar een keer geplaatst in een nieuwe post omdat mensen benieuwd waren naar de flop maar in de toekomst zal ik niet gauw weer een foto plaatsen.MarcoEos70D schreef: ma jan 26 2026 8:44 am Jammer dat de foto weg is, maar vooral jammer dat feedback zo hard en ongenuanceerd kan zijn dat dit het gevolg is.
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-
- Bert vD
- Nieuwsbrief Redactie

Zeker blijven plaatsen, Hester. Jij bent juist goed bezig en wat dat betreft inspiratie voor ons NCN-ers.
Groet Bert
-
Hester
- Clublid

Nou de laatste ervaring heeft wel een deukje opgeleverd.
- Nikkormaat
- Clublid

- Ervaringsniveau: ***
Ik vond de 1e foto beslist geen flop. Het zakdoekje was slechts in een detail in de foto en leverde onevenredig veel opmerkingen op
Laatst gewijzigd door Nikkormaat op di jan 27 2026 4:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
In 60 jaar van Diana, Agfa Silette1, Nikon FTn, FT2, F301, FA, Olympus L-30, F80, D750, Z6 ll , Z6III naar Z8.
Prachtig, die technische ontwikkelingen. Er zijn steeds meer mogelijkheden en weer iets nieuws te leren.
Prachtig, die technische ontwikkelingen. Er zijn steeds meer mogelijkheden en weer iets nieuws te leren.
- Bert vD
- Nieuwsbrief Redactie

Ik ook niet, maar was te laat om serieus te reageren.
Groet Bert
- DannySan
- Clublid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
Hoi Hester, probeer je niet te laten ontmoedigen hoor!
Juist door het plaatsen en de feedback kunnen we allemaal leren; ik plaats zelf de laatste tijd niet veel foto's (maar dat is omdat ik er niet veel maak haha) maar je kunt een opmerking die in jouw ogen te hard is negeren of rapporteren natuurlijk. Ik zou zeggen (aansluitend bij wat Bert zegt): gewoon blijven plaatsen hoor!
-
Hester
- Clublid

Dank voor alle aardige reacties.