Vertrouwen in Z6ii
-
Janneman
- Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Vertrouwen in Z6ii
Een tip voor vallende fotografen: gebruik een apparaten tas voor je spullen en haal ze er pas uit wanneer je een foto maakt. Ik zie ze maar al te vaak bungelend aan hun lijf met een paar kilo aan dure apparatuur: dat staat natuurlijk wel interessant ook voor lieden die je ervan willen beroven.
- MarcoEos70D
- Clublid

- Ervaringsniveau: ****
Da's leuk, maar bij heel veel soorten fotografie werkt dat voor geen meter.
Als je een moment wilt kunnen pakken, moet je camera schietklaar zijn, en niet ergens in een tas ingepakt zitten.
Als je een moment wilt kunnen pakken, moet je camera schietklaar zijn, en niet ergens in een tas ingepakt zitten.
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-
- Ronald53
- Clublid

- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Is er inmiddels al wat onderzocht?MartiNikon schreef: wo dec 31 2025 3:21 pmHet licht is buiten niet zo geweldig en ik ben een mooi weer fotograaf. Echter, bij mij in de voortuin staat een boom met daarin koolmeesjes. Foto's door het (smerige) vensterglas zijn niet echt scherp, daar waar ik de indruk heb dat dat voorheen wel zo was. Maar je hebt gelijk, hup, gewoon gaan. Fietstochtje naar Beverwijk kan altijd nog en met een beetje mazzel betaal ik alleen onderzoekskosten.Ronald53 schreef: wo dec 31 2025 3:09 pmNiet zo somber! Je schrijft zelf dat er nog geen aanwijzingen zijn dat er iets mis is. En het door jou beschreven verloop van de val is ook niet echt aanleiding om er van uit te gaan dat er veel mis is. Gewoon gaan proberen.MartiNikon schreef: .... het is wat het is....
Dank voor de schop onder mijn ....
Ik fotografeer, dus ik ben.
- Patrick
- Clublid

- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Je camera in en uit je tas halen lijkt mij juist vragen om problemen. Dat zijn juist het soort handelingen waar iets mis gaat. Naast dat het niet praktisch is voor wat ik doe. En ik loop niet met dat spul om interessant te doen...