Dank Richard. Ach ja, ik ben een mooi weer fotograafRGS schreef:Mooie foto Luc.
Het goede weer was weer een stimulans voor de mooie heldere plaat !
Architectuur [VERZAMEL]
-
OnlineSkippy
- Moderator

- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Architectuur [VERZAMEL]
-
OnlineSkippy
- Moderator

- Contacteer:
Overduidelijk geen sociale huurwoningen ...
Vondelstaete is een duurzaam, in collectief particulier opdrachtgeverschap (CPO) ontwikkeld woongebouw met acht gasloze, luxe appartementen. Het project op de Lichtenberg in Amersfoort-Zuid is in 2023 gestart en biedt een hoogwaardige woonomgeving met ondergrondse parkeergarage, ontworpen door Rik Lagerwaard Architect.
GRIII_R0002732 by Luc de Schepper, on Flickr
Vondelstaete is een duurzaam, in collectief particulier opdrachtgeverschap (CPO) ontwikkeld woongebouw met acht gasloze, luxe appartementen. Het project op de Lichtenberg in Amersfoort-Zuid is in 2023 gestart en biedt een hoogwaardige woonomgeving met ondergrondse parkeergarage, ontworpen door Rik Lagerwaard Architect.
GRIII_R0002732 by Luc de Schepper, on Flickr-
Karina2
- Redactie NCN Magazine

- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Goede foto van stijlvol gebouw
-
pimmetje
- Forumlid

Mooi op de gevoelige plaat gezet. Huis geheel links misstaat ook niet,zelfs de dame op de bank mag er zijn.
-
OnlineSkippy
- Moderator

- Contacteer:
Dank Pim. Ja ik was blij met die dame op de bank als extra element. Kun je een heel verhaal bij verzinnen, doe ik dan ook in gedachten. Dit gebouw bevind zich op de Amersfoortse Berg, op een hoogte van 44m. Mooiste locatie van Amersfoort met uitzicht over het Bergkwartier en het Leusderkwartier waar ik woon. Op dit terrein was vroeger een ziekenhuis, de Lichtenberg. Sinds een paar jaar is dat gesloopt en het vrijkomende gebied is nu bebouwd met dure vrijstaande woningen.pimmetje schreef: vr mar 20 2026 9:56 am Mooi op de gevoelige plaat gezet. Huis geheel links misstaat ook niet,zelfs de dame op de bank mag er zijn.