Dan moet het het prijzenoverzicht zijn wat de middenstand tot snoeiharde concurrentie dwingt.....chip54 schreef:De D200 ging volgens mij een stuk langzamer, heb een tijd op Tweakers zitten kijken. Dat was geen € 400 in anderhalve maand!
Groet, Cees
Prijs van de D300
-
mikemix
-
mikemix
Zal mij niet verbazen als deze gevolgd wordt....Marten schreef:Dan moet het het prijzenoverzicht zijn wat de middenstand tot snoeiharde concurrentie dwingt.....chip54 schreef:De D200 ging volgens mij een stuk langzamer, heb een tijd op Tweakers zitten kijken. Dat was geen € 400 in anderhalve maand!
Groet, Cees
- Gino
- Forumlid

- Contacteer:
Hoi Mike,mikemix schreef:Daarom wacht ik nog even, 24-70 staat reeds in bestelling, al blijft die ook lastig leverbaar.Marten schreef:Ben benieuwd wat er met de D3 gaat gebeuren als die eenmaal goed leverbaar is...
Wat verwacht jij dat de uiteindelijke prijs van de D3 zal worden?
Mvg, Gino
"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
-
Geofgraphic
-
Matchless
-
yoyo
3600 euro min. - 4500 euro max.Nikon Gino schreef:Hoi Mike,mikemix schreef:Daarom wacht ik nog even, 24-70 staat reeds in bestelling, al blijft die ook lastig leverbaar.Marten schreef:Ben benieuwd wat er met de D3 gaat gebeuren als die eenmaal goed leverbaar is...
Wat verwacht jij dat de uiteindelijke prijs van de D3 zal worden?
Mvg, Gino
Laatst gewijzigd door yoyo op ma jan 14 2008 8:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- mike
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Voordelige d300's van buiten Europa?
Een fotozaak waar ze de D300 aanbieden voor 1899,- zegt dat alle aanbieders van voordeligere D300's (1700,- ed), de camera's van buiten Europa gehaald worden, en dus geen garantie krijgen via Nikon Nederland.
Mij lijkt het onzin, maar wat vinden jullie ervan.
Deze fotozaak zou volgens zijn zeggen maar 25,- winst maken op de verkoop van een D300.
Mij lijkt het onzin, maar wat vinden jullie ervan.
Deze fotozaak zou volgens zijn zeggen maar 25,- winst maken op de verkoop van een D300.
-
Geofgraphic
-
mikemix
-
yoyo
-
Geofgraphic