Groetjes Wendy,
Mis ik functies in CS3 of...
-
Wentje
Mis ik functies in CS3 of...
Mis ik nou een aantal functies in CS3 (extended), of moet ik nog e.e.a. installeren? Ik draai nu Vista op m'n laptop en heb CS3 erop gezet. Werkt op zich goed, maar ik mis zo ontzettend veel functies. Rode ogen (wat onder het pleistertje hoort te zitten) zit er bijvoorbeeld niet
Hebben jullie enig idee of ik wat verkeerd doe?
Groetjes Wendy,
Groetjes Wendy,
-
Arend-ho
-
Wentje
-
Wentje
-
Wentje
-
CorH
-
Wentje
Hahaha, voel ik me even een muts
. Ik moest inderdaad de muisknop wat langer ingedrukt houden. Moet eerlijk zeggen dat ik PSP XI gewend was, en daar hoefde ik alleen maar op het tooltje te gaan staan, 1 klik op de muis en alle gereedschappen die daaronder zaten kwamen tevoorschijn. Dat is hierbij dus niet zo. Moet de muisknop gewoon wat langer induwen
Jongens, bedankt voor de antwoorden, ik kan weer verder!!
Topic mag gesloten
Topic mag gesloten
Of gewoon 1 keer kort klikken met je rechtermuisknop.....Wentje schreef:Hahaha, voel ik me even een muts. Ik moest inderdaad de muisknop wat langer ingedrukt houden. Moet eerlijk zeggen dat ik PSP XI gewend was, en daar hoefde ik alleen maar op het tooltje te gaan staan, 1 klik op de muis en alle gereedschappen die daaronder zaten kwamen tevoorschijn. Dat is hierbij dus niet zo. Moet de muisknop gewoon wat langer induwen
![]()
![]()
Topic mag gesloten
Irwan
-
Wentje