Guggenheim Bilbao

Tony D
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: Guggenheim Bilbao

Bericht door Tony D » di aug 11 2026 10:26 am

Willem Focus schreef: ma aug 10 2026 8:04 pm Je hebt een punt Ton. Mijn focus lag waarschijnlijk meer op de positie van de ‘Spin ‘ tov het pad en de sfeer van de foto.
Ik ga er eens naar kijken. (inmiddels een aangepaste versie geplaatst)

Bedankt…….Willem :wink:
Ik vind deze versie inderdaad beter. En je focus niet op het hele beeld: heel herkenbaar. Ik heb ook al vaker als reactie op mijnfoto’s gekregen: let op de randen!
Wel jammer dat je het origineel hebt weggehaald. Nu snapt een ander mijn opmerking misschien niet meer en zie je de verbetering niet

Ton
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Z MC 105/2.8 VR S, Z 180-600/5.6-6.3 VR, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie

Karina2
Redactie NCN Magazine
Redactie NCN Magazine
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Karina2 » di aug 11 2026 12:14 pm

Dat klopt inderdaad. Ik was wel benieuwd naar het verschil. Ik zie vaker dat dan het origineel weggehaald wordt, wat erg jammer is, want juist dit soort aspecten kan heel leerzaam zijn juist ook voor anderen en vind ik zelf de kracht en meerwaarde van een forum als dit.

Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Skippy » di aug 11 2026 12:59 pm

Een reden kan zijn dat de poster geen voor iedereen zichtbare dubbele foto's in zijn Flickr account wil. Dit is te voorkomen door de originele foto op Private zichtbaarheid te zetten en de bewerkte foto op Public. Vervolgens deze twee foto's als voor/na plaatsen op het forum.

Plaats reactie

Terug naar “Architectuur, industrie en urbex”