Man op weg naar zijn werk
-
annoh
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Man op weg naar zijn werk

Website: https://www.foto-en-tekst-anno.nl/ Wat digitale spulletjes en een inmiddels uitgedund analoog setje met als restant een Nikkor 50mm/3.5 Micro.
- Tony D
- Moderator

- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Man op weg naar zijn werk
Mooi beeld.
Een stapje naar rechts kon waarschijnlijk niet. Dan was de man niet net bij een boompje komen te staan en was hij wat meer losgekomen van de achtergrond, denk ik.
Ton
Een stapje naar rechts kon waarschijnlijk niet. Dan was de man niet net bij een boompje komen te staan en was hij wat meer losgekomen van de achtergrond, denk ik.
Ton
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Z MC 105/2.8 VR S, Z 180-600/5.6-6.3 VR, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie
-
Karina2
- Redactie NCN Magazine

- Contacteer:
Sterk gebruik van (zeer) beperkte scherptediepte en krachtige z/w omzetting. Sprekend beeld.
-
Skippy
- Moderator

- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Gaaf, krachtig beeld en technisch goed gedaan.
-
Gemmageluk60
- Clublid

- Contacteer:
Was deze in kleur niet mooier?
"Het leven draait niet om wachten tot de storm voorbij is, het gaat erom te leren dansen in de regen."-Vivian Greene
-
Willem Focus
- Clublid

- Ervaringsniveau: **
Ik heb al langer naar deze foto zitten kijken, en kom tot de conclusie dat om een vergelijkbare reden die ik ook heb bij een foto van mezelf uit een ander draadje geen goed gevoel krijg bij dit beeld. Omdat ik "denk" dat het beeld hier donkerder is dan in werkelijkheid. Dat is voor de foto wellicht goed, maar "mijn beeld" van die werkelijk is lichter. Bij mijn foto uit dat andere draadje is het precies andersom. Als je snapt wat ik bedoel!
Maar wel een serieus mooi beeld op zich.
Groet.....Willem
Maar wel een serieus mooi beeld op zich.
Groet.....Willem
Nikon Z8 + een tas vol Nikon glas.
-
Genster
- Clublid

- Contacteer:
Wat wil je vertellen met deze foto?
-
annoh
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *****
Wat wil ik vertellen met deze foto?
De zon staat laag, de lucht trilt niet, het is dus ochtend. Het is een tropisch land, zie het struweel. Ik heb gekozen voor strakke compositie om rust te creëren, kenmerk voor dit tijdstip van de dag. En zwart wit, kleurtjes leiden af. Scherpgesteld op de persoon, daar gaat het om, weinig scherptediepte, gekozen voor f/1.8 met een focale lengte van 85mm.
De zon staat laag, de lucht trilt niet, het is dus ochtend. Het is een tropisch land, zie het struweel. Ik heb gekozen voor strakke compositie om rust te creëren, kenmerk voor dit tijdstip van de dag. En zwart wit, kleurtjes leiden af. Scherpgesteld op de persoon, daar gaat het om, weinig scherptediepte, gekozen voor f/1.8 met een focale lengte van 85mm.
Website: https://www.foto-en-tekst-anno.nl/ Wat digitale spulletjes en een inmiddels uitgedund analoog setje met als restant een Nikkor 50mm/3.5 Micro.