Plaats hier onder gerust je eigen foto's, genomen bij maanlicht.
George ik doe mijn best. Maar is dat nu een nachtfoto?George Fennes schreef:Gerrit ik wil een foto zien gemaakt met je D3, die moet veel mooier zijn dan deze ingescande prent![]()
Groetjes George
Het was een truc die ik vroeger nog wel eens gebruikte.George Fennes schreef:Ziet er wel erg donker uit Gerrit.
Tenzij je iets heb zitten rommelen met een of ander bewerkingsprogramma, lijkt dit wel op nachtfotografie![]()
Groetjes George
In de Franse cinema heette dit ; la nuit Americain, film van Truffaut 1973, met dezelfde filters.GdP schreef: of er meer van dat soort trucjes zijn.
Dus jij gaat ’s nachts je bed uit, omdat je een paar weken terug iets gezien heb waar je een maanlichtfoto van wilt maken? En desnoods maak je daar ook nog een flinke reis voor?Frederix schreef:Als je gewoon wacht wordt dag vanzelf nacht, niks geen truc/tecniek uit PS . . . . :mrgreen:
Luc,luc schreef:Er is ook een truc/techniek in PS zodat je van dag nacht kunt maken.
In het volgende filmpje wordt dat gedemonstreerd tevens hoe je het neon licht wat overdag natuurlijk ook uit is weer aan kunt doen...
http://av.adobe.com/russellbrown/NeonArtSM.mov