Ik bedoelde eigenlijk dat ik me verbaas dat flitsen daar toegestaan is. Rijd je daar in het donker, beginnen er mensen vlak voor je te flitsen...
Tja...daar zat ik ook over te twijfelen toen ik voor het eerst in het donker wilde flitsen...het zal je maar gebeuren dat door jouw flits de bestuurder wordt verblind en vervolgens tegen een boom aan knalt...
Maar ja, 80 man om je heen flits op zo'n avond en het gaat allemaal goed. Dus het zal wel meevallen.
Ik weet niet of het de coureurs erg stoort of hinderd, die gasten rijden zelf ook allemaal met groot licht dus als er snellere deelnemers achter hun zitten dan schijnt dat ook wel via spiegels in hun ogen.
@Jolanda
Niet alleen rally by night, maar ook proeven overdag op het industrieterrein in Roosendaal en in de polder. Meestal giga-festijn en de moeite waard! Tzt laat ik je wel wat weten, meestal hebben we vrijkaarten....
Ik hou me aanbevolen! (wordt dan wel een druk weekend, DTM op zandvoort is ook dat weekend, afgelopen week eens mijn agenda gevult met “wat wil ik niet missen komend jaarâ€).
Staat een 'prive' workshop "Rallysport fotografie" tegenover....
@Johan
Tja die plaat van die Renault, zo wilde ik mijn Porsche met gloeiende schijven ook hebben…
En die Suziki was ook wel erggggg stoer...
Btw. De enigste plek waar je weggestuurt werd was de sluis tussen Bavaria Paddock naar de pitboxen (Hughenholz) voor de rest kon je overal komen…
Tip tegen kouwe oren…
Algemene tip;
Kijk verdomde goed naar wat de echte profi’s (Frits v E, Peter v E., Chris S) op en aan en om hebben! Gewoon naapen…werkt!
(En ja hij had idd een zaklampje bij!, zag ik later die avond).