F/11
1/8 sec
Ik vind het zelf wel lachwekkend maar stoor me aan het witte vlakje, net iets te wit. Wie kan me vertellen hoe ik het scherpe witte licht iets doffer krijg?
Gr.
Maud
Het geheel een stuk onderbelichten, en dan later opkrikken in de nabewerking. Nu is er een stuk uitgebeten.Maud schreef:Ik vind het zelf wel lachwekkend maar stoor me aan het witte vlakje, net iets te wit. Wie kan me vertellen hoe ik het scherpe witte licht iets doffer krijg?
Druppels express...Nosomoho schreef:Glas of crystal is altijd best moeilijk om te fotograferen vind ik dan. Hier lijkt het of er nog druppels in het glas aanwezig zijn, misschien eens drogen en dan nog eens proberen. Idee wel leuk natuurlijk.
Hahaha inderdaard een leuk idee!Ko schreef:Grappig id maud. Misschien is het ook leuk om te experimenteren met verschillende ondergronden.
Geen de kleine een paar a4'tjes en een set kleurpotloden. Laat deze vol zetten met prachtige abstracte vormen tekens en kleuren en gebruik dat als ondergrond.
Vind ik een leuke tip!roeree schreef: Misschien een idee om je lamp door een a4 papier te laten schijnen dan word het licht meer gespreid