Alleen jammer van dat takje of spriet aan de rechterkant

Er komen hier mooie platen voorbij in dit draadje

groeten jos
Ik denk dat ik beter mijn foto's hier kan plaatsen, dan in de andere verzameldraadjes.Isflicka schreef:De oudjes doen het nog best. Jammer dat dit draadje niet wat lekkerder loopt.
Roelof schreef:Redenen om over te stappen van D80 naar een D300?
Betere AF, betere beeldverwerking, langere tijd voor spiegelvoorontspanning, live beeld, een beter display om de foto's te beoordelen, betere afstandsbedieningen beschikbaar, mogelijkheid om GPS info in je EXIF op te slaan, de beschikbaarheid van een Copyright veld in de EXIF, zodat je het Comment veld ergens anders voor kunt gebruiken, betere weersbestendigheid (ook voor de grip), lichtmeting met non CPU objectieven, intervalfotografie op de timer, hogere fps rate en dan noem ik de betere prestaties bij hoge ISO-waarden niet.
Ach, als de weersomstandigheden niet in 15 seconden veranderen is het prima te doen via manuele instelling. Je maakt een proefopname, kijkt één seconde erna op je LCD en controleert het histogram en de hoge lichten clipping tool. Daar regel je je belichting eventueel iets op bij en met die instelling fotografeer je je spelende kinderen, hond etc. met een uitstekend resultaat.strangeartefact schreef: Lichtmeter extern is gewoon niet zo handig als je niet de tijd hebt ervoor. Zoals een hond of kids die niet echt stil zitten. Vandaar dat ik denk/dacht aan een body upgrade een keer.