Tamron AF 17-50/2.8 XR Di II .........

Discussies over standaardzoom objectieven zoals de 18-70 mm, 28-80 mm of 24-120 mm
George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

heb er al 10

Bericht door George Fennes » za dec 01 2007 2:42 pm

Ik heb er al 10 in het laadje liggen :lol: :P :lol:

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken

nikonvos
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *

Bericht door nikonvos » zo dec 02 2007 12:29 am

Nou George, hij is er, de Tamron. Ben maar op jou advies afgegaan en heb 'm aangeschaft. Vanavond een fotoshoot gedaan in de kerk in Zwijndrecht van een Urker koor en dat zag er op schermpje al flitsend uit!
'T is nu te laat om ze te bekijken dus dat komt nog wel,maar ik ben nu al overtuigd van de beeldkwaliteit.

Gr. Wim
D80

Pindar01

Bericht door Pindar01 » zo dec 02 2007 4:32 pm

NIKONVOS schreef:Nou George, hij is er, de Tamron. Ben maar op jou advies afgegaan en heb 'm aangeschaft. Vanavond een fotoshoot gedaan in de kerk in Zwijndrecht van een Urker koor en dat zag er op schermpje al flitsend uit!
'T is nu te laat om ze te bekijken dus dat komt nog wel,maar ik ben nu al overtuigd van de beeldkwaliteit.

Gr. Wim
George, ze mogen je wel meenemen in de winstdeling van Tamron aan het eind van het jaar :lol: :D Ik de korte tijd dat ik nu op het forum zit hebben al aardig wat mensen (me include) een Tamron aangeschaft! 8)

Groet; michel

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » zo dec 02 2007 5:03 pm

Ik vind dat George prima werk doet hoor, maar zou de Tamron zichzelf niet vooral verkopen? Ik had de mijne in ieder geval al lang voordat ik dit forum onveilig kwam maken! :twisted:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Bob42
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Bob42 » di dec 04 2007 2:27 pm

Lijkt me een aardige lens.
Tom Hogan zegt erover: "If you're in the middle of this lens' focal range most of the time, and at mid-range apertures, there's very little to complain about".
Oftewel: als je meestal op 28 mm en diafragma 8 of daaromtrent zit, dan is het best goed. Maar dan kun je evengoed een 28mm kopen?? :P

Plaats reactie

Terug naar “Standaardzoom”