Malo1961 schreef: Nikon Aankoop Syndroom schijnt echt hardnekkig te zijn, als je eenmaal besmet bent. Troost je in de gedachte.......,Je bent niet alleen in dit lijden![]()
Mvrgr,
Martin

Malo1961 schreef: Nikon Aankoop Syndroom schijnt echt hardnekkig te zijn, als je eenmaal besmet bent. Troost je in de gedachte.......,Je bent niet alleen in dit lijden![]()
Mvrgr,
Martin
Code: Selecteer alles
@ Anja
Nikon 1.8/55mm af-d (in je signature)
Zie je wel, NAS vertroebeld ook de verstandelijke vermogens
TÃs nog erger als dat ik vermoedde.
martin
Ohoh, ik ben echt niet zó snel op mijn tenen getrapt hoor, mijn antwoord was ook niet als zodanig bedoelt!!!!!!! Ik had in het begin nieteens in de gaten wat je bedoelde......Malo1961 schreef:Beste Anja,
Het was slechts een grapje en zeker niet rot bedoeld. Zie het in de lijn van mijn vorige posting. En zeker niet als aanval op jouw type vaardigheid.![]()
Mvrgr,
Martin
Ja kijk...... want dat heb ik met gewone flits dus steeds overbelicht (maar dat kan ook gewoon aan mijn fotografie talenten liggen!!). Ach..... beetje bij beetje begin ik het te snappen!!!! Ik ga me eens op mijn 2 boeken storten en héél veel hier lezen..... En hopen op goede tips als ik een vraag stel.......a90 schreef:Anja,
De wens naar een externe flitser is wel ok. Je kunt daarmee de flits minder hard laten zijn zodat je een combinatie van een groot diafragma met een klein beetje flits erbij. Dit geeft mooie resultaten.
De flits llicht dan net nog een beetje de hele donkere plekken op bv. ogen (die liggen altijd wat dieper.)
suc6 met proberen
Beste George,
Jij was al lang lang geleden niet meer te genezen.
dat spijt me oprecht
Martin.
Hier spreek je jezelf voorbij GeorgeGeorge Fennes schreef: Wanneer heb jij met mijn psychiater gesproken?![]()
![]()
Groetjes George
Je moet kennelijk regelmatig naar de psychiater.......