Niet happy met de D70s
Gefeliciteerd!! Had niet verwacht dat die winkel dat zou doen moet ik eerlijk bekennen!! Maar idd het 18-70 objectief is een goed, of je moet iets 'speciaals' willen...
Het nieuwe 18-135 objectief lijkt me ook niet slecht! Al moet die dus nog wel uitkomen...
Veel succes met kiezen! En voor info wat goede lenzen zijn kun je dus altijd op 't forum terrecht, of bij de foto-vakhandel
Want in de ze-zijn-toch-niet-gek winkel denk ik niet dat iemand er veel verstand van zal hebben...
Ciaooo!
Het nieuwe 18-135 objectief lijkt me ook niet slecht! Al moet die dus nog wel uitkomen...
Veel succes met kiezen! En voor info wat goede lenzen zijn kun je dus altijd op 't forum terrecht, of bij de foto-vakhandel

Ciaooo!
En meteen de koe bij de horens gevat, ik heb Zaterdagmiddag 19/08 hier bij de plaatselijke fotozaak de Nikon AF-S DX 3,5-5,6/18-200 VR II lens besteld. Ze konden me echter nog geen uitsluitsel van de levertijd geven, ik hoor binnenkort meer.
Is overigens niet mijn bedoeling om nou over deze lens weer een discussie te beginnen, wou het jullie alleen even laten weten.
Is overigens niet mijn bedoeling om nou over deze lens weer een discussie te beginnen, wou het jullie alleen even laten weten.
- MvBoetzelaer
- Clublid
- Contacteer:
Heb je de camera daar ook gekocht Pieter?pieterdokkum schreef:Nou beste mensen, het probleem is opgelost, ik heb de lens teruggebracht en zonder enige problemen mijn geld terug gekregen. Dus nu ga ik op zoek naar een Nikkor lens.
Prima stukje service van de " Ik ben toch niet gek " winkel in Leeuwarden.
Pieter
Die hebben toch ook leuke kits met de Nikkor lens?
Ik heb buiten de stand 18-70 een lens van de analoge Nikon F55 erbij (die camera had ik al) en dat werkt prima. Het is de Nikkor 70-300.
Dat gaat echt helemaal te gek!
Heb je nog een andere lens?
Hoi
nu heb je de tamron weer terug gebracht maar heb je nu nog een lens die je kan gebruiken op je D70s?
en ie fotozaak is dat die nu duidelijk laat zien dat ie Sony A100 verkoopt?
gr mark
nu heb je de tamron weer terug gebracht maar heb je nu nog een lens die je kan gebruiken op je D70s?
en ie fotozaak is dat die nu duidelijk laat zien dat ie Sony A100 verkoopt?
gr mark
Een ander kan er heel blij mee zijn bij gebrek aan geld voor iets beters hoor Marc. Pieter is gewoon (net als jij en ik waarschijnlijk) iets goeds gewend en heeft nu even een misser gemaakt door zo'n lens te kopen.marc621 schreef:Je bedoelt...er een ander ongelukkig mee maken. Fijne instelling.Joost Wouters schreef: Die lens is, sorry dat ik het moet zeggen, één van de slechtste die ik ken... Probeer eens op marktplaats o.i.d. een leuk lensje te scoren en de uwe te verpatsen...
Marc
Okay heeftie van geleerd.
Maar er zijn zat mensen die minder kritisch zijn en die dus wel blij zijn met die lens.
Het is te hopen dat-ie dat dan wel aangeeft aan een evt. koper, dat ze er niet veel van moeten verwachten. Ik heb zelf nog een Canon D60 liggen. Wellicht ook door de lens ben ik daar zeer ontevreden over. Ik durf 'm om die reden niet aan een ander te verlopen.Jeanneke schreef:Een ander kan er heel blij mee zijn bij gebrek aan geld voor iets beters hoor Marc. Pieter is gewoon (net als jij en ik waarschijnlijk) iets goeds gewend en heeft nu even een misser gemaakt door zo'n lens te kopen.marc621 schreef:Je bedoelt...er een ander ongelukkig mee maken. Fijne instelling.Joost Wouters schreef: Die lens is, sorry dat ik het moet zeggen, één van de slechtste die ik ken... Probeer eens op marktplaats o.i.d. een leuk lensje te scoren en de uwe te verpatsen...
Marc
Okay heeftie van geleerd.
Maar er zijn zat mensen die minder kritisch zijn en die dus wel blij zijn met die lens.
Groet, Marc
Beste mensen toch !! Ik heb geschreven dat ik geen discussie meer wilde uitlokken !!
Die lens was achteraf een foute koop, maar ik heb in ieder geval mijn geld terug.
Ik heb een nieuwe besteld, dat ik daar misschien lang op moet wachten is niet anders.
Ga ondertussen mijn 828 weer gebruiken.
Klaar !
( wat mij betreft ) einde aan dit verhaal, en verheugen op mijn nieuwe lens.
Die lens was achteraf een foute koop, maar ik heb in ieder geval mijn geld terug.
Ik heb een nieuwe besteld, dat ik daar misschien lang op moet wachten is niet anders.
Ga ondertussen mijn 828 weer gebruiken.
Klaar !
( wat mij betreft ) einde aan dit verhaal, en verheugen op mijn nieuwe lens.
groot gelijk pieter was inderdaad een foute keus de Tamron 18/200 maar wil niet zeggen dat alle Tamron's verkeerd zijn ik heb ook de D70 waarbij 4 Nikkors en 1 Tamrom een 90mm 2.8 gebruik ik meestal voor macro uitstekende lens.wat de 18/200 VR betreft ook geen verkeerde keuze heb ik zelf dus ook levertijd is behoorlijk lang ik had hem bij konijnenberg Den Ham besteld was daar NR 84 later heb ik hem besteld bij cameraland Alkmaar had ik hen binnen 4 weken en moet zeggen dat ik er zeer tevreden mee ben maakt echt perfekte foto's een mooie allround lens weet niet wat jij er voor moet betalen de prijzen zijn nogal wat gestegen ..
nou verder suc6
GR Harry uit Gorredijk.
nou verder suc6
GR Harry uit Gorredijk.