Fred,graaf35 schreef:Alle begin is moeilijk inderdaad. Maar het lukt. We hebben beeld. Dus het begin is er.NikonNerd schreef:Dit is een proefje met m'n website.
Ik ben benieuwd of het allemaal lukt.
Gr. Ruud
Wat natuurlijk ontbreekt zijn:
- Titel
- een klein handig menu'tje
- achtergrondinfo.
Een paar tips misschien.
Begin op je website niet meteen al je foto's te zetten. Maar leg op je voorpagina uit wie je bent en wat je doet. Hoeft niet megapersoonlijk.....
Eventueel opgeleukt met 1 a 2 foto's. Die foto's moeten dan wel echt pakken, zeg maar.
Vervolgens verwijs je naar een andere pagina waarop je meerdere foto's gaat zetten. Het liefst een beetje gecategoriseerd.
Ik zelf ben ook aan het websitebouwen. Alleen gebruik ik daar geen Wysiwyg editor voor. Die hebben nogal snel de neiging om allerlei overbodige onzin aan de HTML toe te voegen zodat het op den duur steeds langer gaat duren voordat de pagina geladen is.
Ik gebruik een klein HTML progje waarbij je stapsgewijs de boel in gaat delen.
Ik heb gekozen voor 4 frames. Een titel-, menu-, hoofd-, en bottomframe
Voordeel is dat je niet elke keer weer alle vaste zaken opnieuw moet intikken/kopieren.
Het kostte even tijd, maar uiteindelijk komt er steeds meer schot in de zaak.
Kijk gerust even op mijn website en van mij mag je wel wat broncode jatten. Ben de moeilijkste niet.
Misschien dat jou editor hier goed mee uit de voeten kan. Maar het geval wil dat een hoop editors meteen aan de frames willen sleutelen waardoor de boel er niet mooi uit gaat zien.
De codes voor de tabel kunnen simpeler is mijn idee. De grootte van de afbeeldingen kunnen de grootte van de celen bepalen. Dat scheelt weer snelheid en tijd.
www.orgelgek.nl
Bedankt voor de tips.
Leuke site trouwens, ben al creaties aan 't bedenken.
Ik oriënteer me nu op een album gebaseerde site met een paginastructuur.
Komt goed, heb nog 2 weken tijd dus kan er 'n boel aan doen.