NIKON 70-200 2.8 VR
- roel
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik probeer je niet af te zei...n, zoals je zelf benoemt. Jammer dat je dat zo opvangt. Ik heb getwijfeld om je bericht weg te halen, maar ik heb het bewust laten staan. Met mijn reactie geef ik niet enkel jou de tip een PB te sturen in zo'n geval, maar een ieder die dit leest. Zelfde als mensen openlijk de tip geven om de zoek-functie te gebruiken, daar hebben ook meerderen wat aan.
Dus, ik hoop dat je na het vissen weer op het forum zit!
Dus, ik hoop dat je na het vissen weer op het forum zit!
70-200 VR
Heb hem ookin Hong-Kong gekocht bij DIGITALSHOP prijs €1.260,16+€70,30
verzendingskosten+€30,37 verzekering=€1.360,83 5 dagen na betaling ontvangen. Maar een 7-tal dagen later krijg ik nog van de douane een tax van 186€. Dus totaal €1.546.83. Ik heb prijs gevraagd hier in Belgie in een fotozaak: €2395 Dit is nog altijd een slordige €848.17verschil. Daar heb je een D80 met batterypack voor.
Groeten,
Joost
verzendingskosten+€30,37 verzekering=€1.360,83 5 dagen na betaling ontvangen. Maar een 7-tal dagen later krijg ik nog van de douane een tax van 186€. Dus totaal €1.546.83. Ik heb prijs gevraagd hier in Belgie in een fotozaak: €2395 Dit is nog altijd een slordige €848.17verschil. Daar heb je een D80 met batterypack voor.
Groeten,
Joost
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
70-200mm 2.8 VR Het kan nog goedkoper!
Hallo kasperoni,
Dan was ik Bij Hong Sien toch nog 100 euro goedkoper uit.
Dit heb je inderdaad bij Ebay, je koopt iets voor een laag bedrag en daar komen allerlij kosten bij, die de prijs toch weer opdrijven.
Als je het totale kostenplaatje van te voren weet, zou je veel goedkoper uit kunnen zijn!
Maar de lens is er niet minder om, fijnelens.
Succes met het schieten van plaatjes.
Groetjes George
Dan was ik Bij Hong Sien toch nog 100 euro goedkoper uit.
Dit heb je inderdaad bij Ebay, je koopt iets voor een laag bedrag en daar komen allerlij kosten bij, die de prijs toch weer opdrijven.
Als je het totale kostenplaatje van te voren weet, zou je veel goedkoper uit kunnen zijn!
Maar de lens is er niet minder om, fijnelens.
Succes met het schieten van plaatjes.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
- MvBoetzelaer
- Clublid
- Contacteer:
Nou ten eerste omdat ik de reactie van Joost wel humor vond.... uitleggen hoeft niet hoop ik, want dat doe ik liever niet met grappen 
Ten tweede omdat een 70-200mm met een 2.0 II converter een 140-400 wordt en een meer dan gemiddeld fotograaf toch echt van statief zal moeten gaan werken, zeker boven de 200mm. Anti-bibberitus functie zal mog. wat helpen, echter een statief doet dat zeker. Vandaar, uitzetten.....
Ten derde is de VR mode trend niet helemaal mijn ding. Verbaas me erover dat zovelen grif geld neer leggen voor anti-bibbertitus, verder moet iedereen lekker doen waar hij / zij gelukkig van wordt.

Ten tweede omdat een 70-200mm met een 2.0 II converter een 140-400 wordt en een meer dan gemiddeld fotograaf toch echt van statief zal moeten gaan werken, zeker boven de 200mm. Anti-bibberitus functie zal mog. wat helpen, echter een statief doet dat zeker. Vandaar, uitzetten.....
Ten derde is de VR mode trend niet helemaal mijn ding. Verbaas me erover dat zovelen grif geld neer leggen voor anti-bibbertitus, verder moet iedereen lekker doen waar hij / zij gelukkig van wordt.
VR = top
Aangezien ik vaak concerten fotografeer, is de VR functie vaak net die extra speling die je foto nodig heeft om en goed belicht en scherp te zijn.
vooral bij kleine zaaltjes met beperkte verlichting...
maar idd, het is voor iedere fotograaf anders, en voor iedereen verschillend of hij die extra paar honderd euro er voor over heeft.
Leon
vooral bij kleine zaaltjes met beperkte verlichting...
maar idd, het is voor iedere fotograaf anders, en voor iedereen verschillend of hij die extra paar honderd euro er voor over heeft.
Leon
Re: 70-200mm 2.8 VR
1425 € + 28 € verzendkosten + 185 € douane = 1638 € Als het objectief onverhoopt kapot gaat moet je het terugsturen naar Hong Sien! Bij www.cornevaniperen.nl kost dat objectief: 1685 €George Fennes schreef:He znoopy waarom bestel je de lens niet gewoon bij Hong Sien? Hij kost daar 1425 en 28 euro verzendkosten. Dan heb je 6 dagen na je betaling de lens in huis. Betrouwbaar adres en vele honderden euro's goedkoper dan hier bij de fotoboeren.
Doe het niet via Ebay, sommige adverteerders daar zijn nog goedkoper in eerste instantie, maar dan komen er allerlij kosten bij, waardoor je duurder uit bent en soms zelfs helemaal niet geleverd krijgt.
Ik kan het weten heb het zelf meegemaakt.
Groetjes George