NIKON 70-200 2.8 VR
NIKON 70-200 2.8 VR
Ik heb een 70-200 2.8 VR in bestelling(komt binnen de 4Ã 6 dagen binnen)
Mijn vraag is, werkt de VR nog als je een 2.0 II converter gebruikt?
Mijn vraag is, werkt de VR nog als je een 2.0 II converter gebruikt?
- SwederD70
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
ruud schreef:swederd70,
zie in je onderschrift dat je nagenoeg dezelfde set hebt als ik
dus heb een vraag aangezien ik ook de 2.0 II converter wil aanschaffen.
als je de converter er tussen hebt kan je dan nog uit de hand schieten
(pannen)bv. vogels enz. of wordt ie te traag.
gr. ruud
Ja, hij wordt wat trager cq. hij doorloopt in veel gevallen eerst zijn scherpstel slag.
(tja, een concessie moet je soms doen als je geen 300mm of 400mm prime kunt veroorloven)
Maar als je je object wat langer van tevoren al ziet, kun je er al op scherp gaan stellen. Tegen de tijd dat je camera+lens er goed op gefocust is is ie waarschijnlijk in de juiste positie om af te drukken. Heeft hij eenmaal scherpgesteld dan is ie heel goed in staat om zijn focus te blijven volgens (in AF-C mode).
Simpel gezegd je zult iets eerder met pannen moeten beginnen als iemand met een 400mm prime.
Door zijn beeldstabilisatie is uit de hand schieten en pannen met teleconverter nog erg goed mogelijk. Grens ligt bij mij tot ong. 1/125sec
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
70-200mm 2.8 VR
He znoopy waarom bestel je de lens niet gewoon bij Hong Sien?
Hij kost daar 1425 en 28 euro verzendkosten. Dan heb je 6 dagen na je betaling de lens in huis.
Betrouwbaar adres en vele honderden euro's godkoper dan hier bij de fotoboeren.
Doe het niet via Ebay, sommige adverteerders daar zijn nog goedkoper in eerste instantie, maar dan komen er allerlij kosten bij, waardoor je duurder uit bent en soms zelfs helemaal niet geleverd krijgt.
Ik kan het weten heb het zelf meegemaakt.
Groetjes George
Hij kost daar 1425 en 28 euro verzendkosten. Dan heb je 6 dagen na je betaling de lens in huis.
Betrouwbaar adres en vele honderden euro's godkoper dan hier bij de fotoboeren.
Doe het niet via Ebay, sommige adverteerders daar zijn nog goedkoper in eerste instantie, maar dan komen er allerlij kosten bij, waardoor je duurder uit bent en soms zelfs helemaal niet geleverd krijgt.
Ik kan het weten heb het zelf meegemaakt.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
Hong Sien
Hoi Ruud,
Ik heb een E-mail adres voor je: hongsien@gmail.com
Als je deze beste man een mailtje stuurt zal hij je heel snel antwoorden en hij doet wat hij zegt.
Ton Rijnen heeft ook spulletjes bij Hong Sien besteld en ook tot volle tevredenheid.
Heel veel succes.
Groetjes George
Ik heb een E-mail adres voor je: hongsien@gmail.com
Als je deze beste man een mailtje stuurt zal hij je heel snel antwoorden en hij doet wat hij zegt.
Ton Rijnen heeft ook spulletjes bij Hong Sien besteld en ook tot volle tevredenheid.
Heel veel succes.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
- roel
- Forumlid
- Contacteer:
Moderatorpraat: ML, dit gaat niet enkel off-topic, maar zelfs off-forum. Mocht je in de toekomst nogmaals vragen hebben aan mede-forumgebruikers die niks met dit forum te maken hebben, stuur dan een persoonlijk bericht (zie de "pb" knop onder de berichten).ML schreef:ruud en znoopy, welk visforum? Doe zelf aan vliegvissen, ook erg leuk.
Sorry voor dit off-toppic geleuter....