d40 maakt alleen donkere foto's
Re: d40 maakt alleen donkere foto's
Ik vind het opvallend dat de EXIF zegt:
Exposure Program = n/a (0)
Exposure Program = n/a (0)
Als de camera zelfs in de volautomatische stand (groene cameraatje op het instelwiel) geen goede foto's maakt en je alles al eens gereset hebt en dergelijke, lijkt een defect me niet onwaarschijnlijk. Spijtig genoeg.
Ook namens mij bedankt!Roelof schreef:Info wordt geleverd door PhotoME, een tooltje dat onlangs is besproken hier op het forum, werkt bij mij veel beter dan het veelgeroemde Opanda.Léon Obers schreef:Waar haal jij die laatste info van onderbelichting vandaan (of gebruik ik niet het juiste EXIF-viewertje?)Roelof schreef:In de exif staat dat je geen belichtingscorrectie gebruikt, maar het beeld 3,3 stops onderbelicht is.
vandaag foto's gemaakt in het volle licht buiten belichting is echt niet goed morgen gaat hij weg ter reparatie,
jammer want ik heb de camera half februari gekocht en ben hem al 3weken kwijt geweest voor reparatie als het maar goed komt en dit geen zogezegde maandagmorgen camera is
Charles
jammer want ik heb de camera half februari gekocht en ben hem al 3weken kwijt geweest voor reparatie als het maar goed komt en dit geen zogezegde maandagmorgen camera is
Charles
nikon gebeld waarschijnlijk is de sluiter kapot
en nu ? Wordt hij weer gerapreerd of kirjg je je geld terug en koop je een andere?
- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Als dit al de 2e keer is zou ik gewoon een nieuwe camera eisen. Je hebt er op die wijze weinig plezier aan.charles64 schreef:vandaag foto's gemaakt in het volle licht buiten belichting is echt niet goed morgen gaat hij weg ter reparatie, jammer want ik heb de camera half februari gekocht en ben hem al 3weken kwijt geweest voor reparatie
Vriendelijke groet, Léon Obers
hij is weer perfect hij doet het nu al een paar weken goed dus eindelijk fotos maken