Welk objectief past het beste bij de Nikon D60?

Alles dat niet in een van de overige secties over objectieven past, kan je hier kwijt
domi

Re: Welk objectief past het beste bij de Nikon D60?

Bericht door domi » zo mei 17 2009 3:56 pm

Hoi allemaal!

Mijn keuze is uiteindelijk gevallen op het objectief: Nikon AF-S DX VR 18-105mm f/3.5-5.6G.
Wat vinden jullie ervan? Is het een verstandige keuze geweest, of?

Groetjes

joepert
Forumlid
Forumlid

Bericht door joepert » zo mei 17 2009 4:05 pm

Eerlijk gezegd kan ik niet beoordelen of dat een verstandige keus is geweest omdat je een aantal vervolgvragen (wat wil je precies fotograferen, wat heb je voor opdracht van school etc. ) niet hebt beantwoord. De 18-105 is voor het geld een prima keus, maar hij is niet zo lichtsterk, dus binnen zul je op hoge iso's moeten werken (=meer ruis) of moeten flitsen (=moeilijk).

Germay
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Germay » ma mei 18 2009 3:43 pm

joepert schreef:Eerlijk gezegd kan ik niet beoordelen of dat een verstandige keus is geweest omdat je een aantal vervolgvragen (wat wil je precies fotograferen, wat heb je voor opdracht van school etc. ) niet hebt beantwoord. De 18-105 is voor het geld een prima keus, maar hij is niet zo lichtsterk, dus binnen zul je op hoge iso's moeten werken (=meer ruis) of moeten flitsen (=moeilijk).
Ben het eens met Joepert,als je personen binnen wilt fotograferen zou je toch een licht sterkere lens moeten gebruiken.Het valt mij op dat je en lens hebt aangeschaft de Nikon AF-S DX VR 18-105mm f/3.5-5.6G.op zich een prima lens,maar je hebt in principe alle goede raad van de forumleden naast je neer gelegt en deze lens aangeschaft.Suc6 met je aankoop en mensen fotograferen.
Wat ik eerst NIKON probeer ik nu te verbeteren.
Met een vriendelijke groet,
Gert.
Camera D7000,en tig lichtsterk glaswerk hangend aan de Black-Rapid.

Plaats reactie

Terug naar “Overig objectieven”