Herten in plaatselijk bos fotograferen + UPDATE nu met foto!
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Herten in plaatselijk bos fotografen.
Lekker rond blijven lopen Teun. Probeer te ontdekken waar ze zijn op bepaalde tijden. En dan na een tijd ga je goed voorbereid ergens zitten waar je een goede kans hebt dat ze langskomen. Dat lijkt mij een goede taktiek...
Re: Herten in plaatselijk bos fotografen.
Bedankt voor alle artikelen over herten. Ik woon in z-Frankrijk in Les Landes en heb een D90 met Tamron 18-200mm bestelt die ik binnenkort ophaal als ik in NL ben. Er lopen hier veeeel reen en wilde zwijnen rond in heeele grote bossen en die wil ik graag gaan fotograferen. Vr gr aan iedereen en gefeliciteerd met HM onze Koningin. Shorty
Re: Herten in plaatselijk bos fotograferen + UPDATE nu met foto!
Terwijl ik op zoek was naar vogels (oa de Goudvink, wel horen zingen maar niet gezien) kwam plotseling deze jonge ree uit de bossen, ik heb de ree een half uur kunnen bewonderen maar omdat er veel omgevallen bomen en takken lagen heb ik maar een paar foto's waar de ree helemaal vrij op staat. Ik stond op ongeveer 25 meter afstand midden op een wandelpad en bleef doodstil staan, was een hele mooie ervaring. Foto is bijna het volledige beeld maar ligt 'bijgecropt' dus.
-knip- wegens vele reacties na 73 pageviews... lol
420mm, ISO 320, 1/80, f/6.3
-knip- wegens vele reacties na 73 pageviews... lol

420mm, ISO 320, 1/80, f/6.3