Aankoop uitgesteld tot woensdag, zie topic (D60 of D5000)rocksoff schreef:En wat is het geworden?

Aankoop uitgesteld tot woensdag, zie topic (D60 of D5000)rocksoff schreef:En wat is het geworden?
joepert schreef:Een objectief dat normaal gebruikt is zal na twee jaar weinig anders functioneren dan toen het nog splinternieuw was. Het is duidelijk dat sommigen de hoofdprijs over hebben voor het allernieuwste. Ik geef enkel aan dat je, als je goed op een aantal punten let, voor een heel wat lager bedrag vrijwel net zo goed kan scoren. Da's mijn advies aan TS. Is toch ook niet erg?
Blijft altijd een discussie: voor de een zal occasion een gruwel zijn; voor de ander een middel om iets te kunnen kopen wat anders buiten het bereik ligt.
ferarossi schreef:Oké mensen....
Nu weet ik het zeker...Heb de moeilijke keuze gemaakt en ben zeker dat jullie mij gelijk zullen geven....![]()
-D60 + 18-55 + 55-200 was niet goed genoeg
-D5000 + 18-55 +55-200 was net niet goed
Maar nu weet ik het......
Ga voor de kit D90 + 18-105 AFS-VR + 70-300 AFS-VR voor de prijs van 1249 euro min de 120 euro van de 90 dagen cashback van nikon: Dus 1129 euro All in
Belangrijke punten dus uiteindelijk gehaald: -Daarmee blijft budget rond de 1000 euro
-D90 degelijk toestel
-18-105 AFS-VR en 70-300 AFS-VR goede lens-combinatie voor hetgeen ik wil doen
Dus ben ik zo tevreden nu met mijn keuze...
Doe ik zeker...Germay schreef:Mooie combinatie en nu maar fotograferen,ik verwacht binnenkort een foto op het forum van je,suc6.
Hallo, zoals beloofd hier mijn eerste foto'sGermay schreef:Mooie combinatie en nu maar fotograferen,ik verwacht binnenkort een foto op het forum van je,suc6.
Ik ben een nieuweling, wist niet hoe ik foto's moest plaatsenrocksoff schreef:Hadden ze niet een site met meer reclame?
Je kan eens kijken bij Flickr, Photobucket ofzo.ferarossi schreef:Ik ben een nieuweling, wist niet hoe ik foto's moest plaatsenrocksoff schreef:Hadden ze niet een site met meer reclame?
Sorry he
Niks mis met deze site. Onder de foto zie je een drie links naar de foto staan, een daarvan wordt voorafgegaan door de tekst "(UBB) Code voor forums" en dan krijg je dit op het forum:ferarossi schreef:Ik ben een nieuweling, wist niet hoe ik foto's moest plaatsen