D-90 en ISO 100

Discussies over fotografie met de D70, D70s, D80, D90, en D7x00 serie. Nikon's semi-pro lijn met een DX-formaat sensor.
M.Oorthuis
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: D-90 en ISO 100

Bericht door M.Oorthuis » ma aug 24 2009 11:10 pm

Ach noem hoe je het wil, maar als je op school iets vraagt wat in je leerboek staat wordt je ook naar je boeken verwezen. Ik zei het gewoon kort en krachtig. Want zoals de TS al zelf aangaf in zijn startpost was hij wel in staat het hele forum door te spitten ;)
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

mikemix

Bericht door mikemix » di aug 25 2009 1:10 am

Toch is het niet verkeerd gedacht om iets te vragen op een forum.....

Jan

Bericht door Jan » di aug 25 2009 7:26 am

@ Roelof het antwoord van M.Oorthuis is niet grappig noch educatief maar slaat nergens op ik begrijp al helemaal niet waarom er op deze manier op een vraag word gereageerd. Het lokt alleen reacties uit die er niet toe doen waaronder mijn reactie. Op de vraag van Wopper gaf Léon Obers een helder antwoord waar Wopper en ik zeker wat mee kunnen en daar ging het uiteindelijk om, begrijp ook niet waarom iemand na zo'n helder antwoord daar nog ééns zo'n reactie aan toe wil voegen. Ben al een hele tijd van school af en heb ook niet alles kunnen onthouden.
@ Léon bedankt voor je uitleg.

gr Jan.

wil53
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door wil53 » di aug 25 2009 8:39 am

M.Oorthuis schreef:Ach noem hoe je het wil, maar als je op school iets vraagt wat in je leerboek staat wordt je ook naar je boeken verwezen. Ik zei het gewoon kort en krachtig. Want zoals de TS al zelf aangaf in zijn startpost was hij wel in staat het hele forum door te spitten ;)

Ik denk dat daar het probleem zit.

Op een goede school neemt de docent wel de tijd om het tot in den treure uit te leggen ipv er zich makkelijk vanaf te maken.

Tien
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: **

Bericht door Tien » di aug 25 2009 11:30 am

wil53 schreef:
M.Oorthuis schreef:Ach noem hoe je het wil, maar als je op school iets vraagt wat in je leerboek staat wordt je ook naar je boeken verwezen. Ik zei het gewoon kort en krachtig. Want zoals de TS al zelf aangaf in zijn startpost was hij wel in staat het hele forum door te spitten ;)

Op een goede school neemt de docent wel de tijd om het tot in den treure uit te leggen ipv er zich makkelijk vanaf te maken.
of zich eraan te storen
D90 | Nikon 18-70mm f/3.5-4.5 AF-S DX | Nikkor 70-300 VR | Nikkor AF-D 50/1.4 | Nikkor AF-S DX 35/1,8G

MarcoJ

Bericht door MarcoJ » vr sep 04 2009 3:10 pm

wil53 schreef:

Zie het vetgedrukte. Volgens mij is dat ook het keyword in de discussie.

wopper
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door wopper » za sep 05 2009 7:02 am

Heren Mod.s/ Admin.s kunnen jullie hier een slotje op doen......... :?:
Gr.Wim

Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift

Bouwmachineweb.com

gongon
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door gongon » za sep 05 2009 8:47 am

Voordat er een slotje komt. Als er een prijs bestond voor botte antwoorden geven, dan zou M. Oorthuis hem winnen. :mryellow:
Groetjes Gonnie.

Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.

GdP

Bericht door GdP » za sep 05 2009 8:58 am

Ik heb van mijn D3 in het begin een paar keer de handleiding gelezen, en daarna nooit meer. Staat veel flauwekul in wat je toch niet nodig hebt.

joepert
Forumlid
Forumlid

Bericht door joepert » za sep 05 2009 9:15 am

Handleiding downloadan van Nikon site, openen in Acrobat reader en op ISO zoeken. Dan mis je het toch echt niet, lijkt mij. De digitale versie van de handleiding is mede daarom ideaal naast het boekje! Ik raad het iedereen aan. En ja M.Oorthuis kan bot zijn. Gelukkig zijn er meerdere smaken op een forum, anders zou het ook een saaie boel zijn. Als je daar niet mee om kan gaan...

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » zo sep 06 2009 12:24 am

wopper schreef:Heren Mod.s/ Admin.s kunnen jullie hier een slotje op doen......... :?:
Het is jouw draadje, dus dat regelen we.

Tip: gebruik daar voortaan het "uitroeptekentje" voor dat bij elk bericht staat. Dan valt je opmerking direct op en is er een heel peloton moderators beschikbaar om het te regelen voor je.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Gesloten

Terug naar “D70(s), D80, D90, D7x00”