Ik heb de ideale cameratas gevonden!!!

Overige onderwerpen op het gebied van fotografie in het algemeen
Rogier

Bericht door Rogier » vr mar 02 2007 1:38 pm

Die Tamrac heb ik ook naar zitten kijken, vind ik ook een erg mooie tas. Is volgens mij ook kwalitatief beter afgewerkt dan de NaneuPro. Maar die ik nu heb was gewoon een stuk goedkoper.

foto-ed
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *

Bericht door foto-ed » vr mar 02 2007 1:43 pm

DePut schreef: Onderin de tas zit een uitneembare en zeer zwaar uitgevoerde unit welke via de rugzijde bereikbaar is.

Is dat toevallig de onderste (derde) foto? Is deze foto van de rugzijde afgenomen?

GdP

Bericht door GdP » vr mar 02 2007 1:44 pm

Rogier schreef:Die Tamrac heb ik ook naar zitten kijken, vind ik ook een erg mooie tas. Is volgens mij ook kwalitatief beter afgewerkt dan de NaneuPro. Maar die ik nu heb was gewoon een stuk goedkoper.
139 euro! :?:

Rogier

Bericht door Rogier » vr mar 02 2007 2:17 pm

gdepater schreef:139 euro! :?:
Oh ja, dat klopt. Ik had naar de Expedition 7 zitten kijken.

Pascal.T

Bericht door Pascal.T » vr mar 02 2007 2:29 pm

Weet iemand welke tas( backpack) je het beste kan nemen als je een Nikon d200 met batterijgrip hebt, en daar een 300mm aan hebt hangen ?
Ik heb geen zin om steeds alles uit elkaar te halen. ?

Rogier

Bericht door Rogier » vr mar 02 2007 2:36 pm

Ligt er nogal behoorlijk aan welke 300mm je het over hebt

De Put

Bericht door De Put » vr mar 02 2007 3:28 pm

foto-ed schreef:DePut schreef: Onderin de tas zit een uitneembare en zeer zwaar uitgevoerde unit welke via de rugzijde bereikbaar is.

Is dat toevallig de onderste (derde) foto? Is deze foto van de rugzijde afgenomen?
Yep!

roboduck

Bericht door roboduck » vr mar 02 2007 9:53 pm

Persoonlijk vindt ik een rugtas ideaal voor m`n fotospul,maar ik ben er niet zo heel tuk op dat een gemiddelde junk aan je rugzak ziet "ik heb een fortuin aan camera`s bij me!!".Zelf heb ik voor een tientje een rugzakje gekocht waarvan je de rug helemaal kan openritsen. Vervolgens een oud 15mm isomatje opgeofferd,en daar m`n interieur en scheidingswanden van gemaakt.Zeer stootbestendig,en ozo onopvallend
Oh ja... en goedkoop.

Herrie

Bericht door Herrie » ma mar 26 2007 10:09 pm

Ik was met mijn vriend onlangs bij Konijn. Hij kocht er een Lowepro Slingshot 200. Ik vond die tas voor mijzelf wat aan de kleine kant.

De Naneu Alpha oogt al beter en is nog goedkoper ook. Maar heeft iemand ervaring met de grotere Naneu K3 ? Ik ben een bergwandelaar en de K3 ziet er wat ruiger en meer all weather uit. Het is echter lastig die dingen vanaf een foto te beoordelen. Dus graag jullie ervaringen en tips.

Herrie

John Sentani

Bericht door John Sentani » ma mar 26 2007 11:04 pm

Dan de Lowepro Slingshot 300 misschien?

Paul Demo

Bericht door Paul Demo » di apr 17 2007 10:20 pm

Vandaag de Lowepro Mini Trekker aangeschaft, daar kan ik voorlopig wel mee vooruit.

http://www.digicamshop.nl/product-gallery/34336/7745#

Heb nu een Vanguard van 3 maanden oud te koop.

foto-ed
Forumlid
Forumlid

Bericht door foto-ed » wo apr 18 2007 6:24 am

Ik heb sinds afgelopen donderdag de Computrekker AW. Dit is een rugzak waarin ik ook mijn MacBook in kwijt kan. Het is voor mij de ideale tas. :) Geen gesleep meer met twee tassen. Ruim genoeg voor de D200 +grip en een aantal pro objectieven + flitsers.
Bijgaande een plaatje;

Afbeelding

Renske

Bericht door Renske » wo apr 18 2007 7:02 am

Ik wil er een die waterdicht is en een vak bovenin heeft waar je nog wat anderen dingen kwijt kunt. Wel moet er in het cameravak ruimte zijn voor mijn 2 lenzen (28-80 en 70-200) en mijn ooit te kopen micro lens en een hoekzoeker....iemand tips?

foto-ed
Forumlid
Forumlid

Bericht door foto-ed » wo apr 18 2007 7:47 am

Renske,

De computrekker heeft een zgn. All-Weather hoes aan de onderkant zitten. Deze kan je in z'n geheel over de rugtas heen trekken zodat deze waterdicht is. In de deksel van de tas (de opengeklapte gedeeldte) zitten een verschillend aantal vakken.

Zie voor de rugzak DEZE link.

Wil je wat dieper in de buidel tasten, dan is DEZE misschien wel wat voor jou!

Succes met je keuze!

Groetjes,

Edje

RVK
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door RVK » wo apr 18 2007 10:07 am

Ik gebruik een Dryzone 200, die is absoluut waterdicht, heeft een kunsttof binnentas met een speciale waterdichte ritssluiting.

de Dryzone 200 heeft als nadeel dat hij zwaar is, en niet altijd als handbagage geaccepteerd wordt.

Verder gaat de speciale ritssluiting zeer zwaar en moet je hem regelmatig met een speciaal smeermiddel onderhouden.

De rugzakis wel bijna onverwoestbaar en blijft zelfs drijven

De dryzone 100 is iets kleiner terwijl de rover nog kleiner is maar ook bijde waterdicht

RVK
Luiheid is feitelijk alvast uitrusten voor eventuele toekomstige inspanning

https://robvankralingen.fotoport.nl/

Plaats reactie

Terug naar “Overig fotografie”