Van D50 naar D90
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Van D50 naar D90
Lees hier maar eens verder: http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... =8&t=26932" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
-
OnlinePatrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Jullie denken toch niet dat een eventuele opvolger de eerste tijd niet veel hoger geprijsd zal zijn? De prijs van een D90, zeker als je een beetje zoekt, is best heel gunstig. Een opvolger zal de eerste tijd best veel hoger worden... als er al binnenkort een opvolger komt, wat helemaal nog niet gezegd is.
- JJG
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
Ik wilde hetzelfde zeggen als Patrick. Toch dank uiteraard voor de tips! Maar een nieuw model zal zeer zeker hoger qua prijs uitvallen dan dat ik ervoor uit kan geven.
En wellicht is het een nieuw compactje....Met alle respect uiteraard....blijft Nikon
En wellicht is het een nieuw compactje....Met alle respect uiteraard....blijft Nikon

- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Patrick schreef:... als er al binnenkort een opvolger komt, wat helemaal nog niet gezegd is.

http://500px.com/EelcoVandeKamp
-
OnlinePatrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Blijkbaar komt die er dus wel.
Al iets bekend over de prijsstelling? 

- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Hou 19 augustus maar even in de gaten.....Patrick schreef:Blijkbaar komt die er dus wel.Al iets bekend over de prijsstelling?
(meer kan ik er niet over zeggen)
http://500px.com/EelcoVandeKamp
- JJG
- Forumlid
D90 besteld. Hopelijk nog voor het weekend binnen!
Thanks all!
Thanks all!
Ik wil de wekker zetten, maar moet nog even weten welke regio als eerste met het nieuws komt (Azië, Europa of VS?).D-90s schreef:Hou 19 augustus maar even in de gaten.....

ik zou ook nog even wachten .. met een D50 is echt niks mis maakte prima platen , natuurlijk is een D90 nieuwer en kan hij meer maar als je dat niet nodig hebt zou ik lekker met de D50 door blijven werken en wachten wat er komen gaat.
ik heb nogsteeds een D50 alhoewel met de D80 en de Alpha 100 :censuur: en dat merk met een c wat ook uit "can" heb ik voldoende referentie punten
ik heb nogsteeds een D50 alhoewel met de D80 en de Alpha 100 :censuur: en dat merk met een c wat ook uit "can" heb ik voldoende referentie punten
- gongon
- Clublid
De TS heeft niet gewacht, hij heeft de D90 al in bestelling. Veel plezier alvast voor straks als hij binnen is.dirk-jan boon schreef:ik zou ook nog even wachten .. met een D50 is echt niks mis maakte prima platen , natuurlijk is een D90 nieuwer en kan hij meer maar als je dat niet nodig hebt zou ik lekker met de D50 door blijven werken en wachten wat er komen gaat.
Groetjes Gonnie.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
- Ronald-D
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
Rond 19 augustus wordt de D3100 bekend gemaakt, de waarschijnlijke opvolger van de D90 zal een maandje later worden aangekondigd, vlak vóór de Photokina. (bron nikonrumors.com)Myriad schreef:Ik wil de wekker zetten, maar moet nog even weten welke regio als eerste met het nieuws komt (Azië, Europa of VS?).D-90s schreef:Hou 19 augustus maar even in de gaten.....
Met vriendelijke groet, Ronald
Nikon D7000+MB-D11
Tokina 11-16 2.8 AT-X PRO DX
Nikon AF-S 24-70 2.8G ED
Nikon AF-S 300 4.0 ED-IF
Nikon AF-D 50 F/1.8Nikkor AF-S VR 70-300mm f/4.5-5.6G IF-ED
SB700+SB900
AF-ON
Nikon D7000+MB-D11
Tokina 11-16 2.8 AT-X PRO DX
Nikon AF-S 24-70 2.8G ED
Nikon AF-S 300 4.0 ED-IF
Nikon AF-D 50 F/1.8Nikkor AF-S VR 70-300mm f/4.5-5.6G IF-ED
SB700+SB900
AF-ON
lijkt 10 ipv 12 megapixels te zijn, is het dan wel de opvolger van de D90?
D90 | Nikon 18-70mm f/3.5-4.5 AF-S DX | Nikkor 70-300 VR | Nikkor AF-D 50/1.4 | Nikkor AF-S DX 35/1,8G
Jammer dat je niet even kon wachten. Zoals je in diverse berichten in dit forum kan lezen, komt er binnenkort veel nieuws van Nikon. Een 'opvolger' van de D90 zit er ook aan te komen en dan wordt de D90 ook weer goedkoper.JJG schreef:D90 besteld. Hopelijk nog voor het weekend binnen! ...
En die opvolger zal de concurrentie beslist doen verbleken, waar dan wel wat voor betaald moet worden, denk ik.
Aan de andere kant: met de D90 heb je een prima camera.
Nog een vraagje: hoezo D90 besteld? Die kan je toch overal direct kopen of via internet binnen één dag laten bezorgen!
D40 met 18-55 kitlens, D80, 55-200 VR, Metz 48 AF-1, Manfrotto 479-4b monopod en een Nikon fototas.
- JJG
- Forumlid
Ja, ik ben zo'n ongeduldige zak hooi! Maar heb er 0,0 spijt van hoor. Heb nog niet echt tijd gehad om er veel mee te pielen, maar ben er al wel blij mee.
Met bestellen bedoelde ik bestelling geplaatst bij Konijnenberg savonds laat. 2 dagen later keurig op mn werk bezorgd.
Uiteraard was het wellicht slimmer om de opvolger af te wachten. Ongeduldigheid is soms een dure hobby!
Met bestellen bedoelde ik bestelling geplaatst bij Konijnenberg savonds laat. 2 dagen later keurig op mn werk bezorgd.
Uiteraard was het wellicht slimmer om de opvolger af te wachten. Ongeduldigheid is soms een dure hobby!
Hallo
D90 is echt niet slecht om nog te kopen.
Veel plezier ermee Kroontje
Iets nieuws is niet altijd beter of betaalbaarUiteraard was het wellicht slimmer om de opvolger af te wachten. Ongeduldigheid is soms een dure hobby!

Veel plezier ermee Kroontje