Een nieuwe camera of toch maar een nieuwe lens
- gongon
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Een nieuwe camera of toch maar een nieuwe lens
Heb ik geprobeerd maar het lukte niet.
Groetjes Gonnie.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
Alvast bedankt allemaal voor de mooie reacties.
Nu ga ik eerst de camera verkopen op mp en kijken wat ik er nog voor kan krijgen en dan wat leuks ervoor terug kopen
Nu ga ik eerst de camera verkopen op mp en kijken wat ik er nog voor kan krijgen en dan wat leuks ervoor terug kopen

-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ik denk dat je uiteindelijk de juiste stap maakt, de D90 is echt een vooruitgang tov de D60.
En beter glas kan dan altijd nog en dan haal je uiteindelijk meer uit een D90, technisch gezien dan, dan uit een D60.
Zeker in het hogere ISO bereik ga ja daar echt wat van zien.
En beter glas kan dan altijd nog en dan haal je uiteindelijk meer uit een D90, technisch gezien dan, dan uit een D60.
Zeker in het hogere ISO bereik ga ja daar echt wat van zien.
Ja denk dat ik er wel uit ben met de volgorde.
Eerst de D60 verkopen en een D90 terug kopen dan de 70-300mm VR en daarna waarschijnlijk de 18-105mm VR verkopen en een 16-85 VR terug kopen
.
Denk dat ik daarna wel een hele mooie set heb opgebouwd.
Eerst de D60 verkopen en een D90 terug kopen dan de 70-300mm VR en daarna waarschijnlijk de 18-105mm VR verkopen en een 16-85 VR terug kopen

Denk dat ik daarna wel een hele mooie set heb opgebouwd.
Probeer de combie D60 18-105 in 1 keer te verkopen. Ik denk nl. niet dat er veel vraag is naar de 18-105.
Bovendien, iemand die op zoek is naar een DSLR, in dit geval een D60, zal er vaak ook nog geen objectief bij hebben.
gr.,
Patrick
Bovendien, iemand die op zoek is naar een DSLR, in dit geval een D60, zal er vaak ook nog geen objectief bij hebben.
gr.,
Patrick
Joepie, heb mijn Nikon D60 verkocht en een D90 gaat er komen
.

- JaapV
- Clublid
- Contacteer:
Kijk eens hier voor een echt scherpe prijs. De D90 lijkt nu echt overal een beetje op te raken...Net schreef:Joepie, heb mijn Nikon D60 verkocht en een D90 gaat er komen.
(P.S.: bel ze wel eerst even, als je hem daar wilt bestellen. De voorraden en prijzen schommelen overal echt per dag...)
Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Hele mooie prijs bedankt voor de tip.
Ja eerst bellen, want ik heb er al een aantal gehad waar op de site stond dat er voldoende voorraad was, maar zodra ik belde hadden ze ineens niets meer.
Ja eerst bellen, want ik heb er al een aantal gehad waar op de site stond dat er voldoende voorraad was, maar zodra ik belde hadden ze ineens niets meer.

- JaapV
- Clublid
- Contacteer:
In de Amsterdamse winkel van Kamera Express (dus niet in de webshop!) zou hij er ook nog zijn, voor € 559,00. Ook niet slecht!
Maar weer: eerst even bellen!
Bij welke winkels ben je daar tegenaan gelopen?
En was dat op de eigen websites van die winkels?
Of "uit de tweede hand", b.v. bij Tweakers?
Tweakers gaf b.v. gisteren aan dat CameraTools zowel de D700 als de D300s ongeveer € 180 beneden de normale prijs aanbood, maar als je dan op CameraTools klikte stond daar toch weer de normale prijs. Kennelijk wordt er via Tweakers toch wat minder nette reclame gevoerd...
Maar weer: eerst even bellen!
Bij welke winkels ben je daar tegenaan gelopen?
En was dat op de eigen websites van die winkels?
Of "uit de tweede hand", b.v. bij Tweakers?
Tweakers gaf b.v. gisteren aan dat CameraTools zowel de D700 als de D300s ongeveer € 180 beneden de normale prijs aanbood, maar als je dan op CameraTools klikte stond daar toch weer de normale prijs. Kennelijk wordt er via Tweakers toch wat minder nette reclame gevoerd...
Groet, Jaap
Ik woon zelf in brabant en zag op kieskeurig veschoore staan, die heeft veel winkels in brabant en zeeland,
Op kieskeurig stond dat er genoeg in voorraad was, website opgezocht daar ook genoeg voorraad, dat is mooi lekker dichtbij, ik bellen en nee helaas niet op voorraad, dus altijd bellen.
Op kieskeurig stond dat er genoeg in voorraad was, website opgezocht daar ook genoeg voorraad, dat is mooi lekker dichtbij, ik bellen en nee helaas niet op voorraad, dus altijd bellen.
Ik zie dat je D90 in je onderschrift hebt staan. Heb je hem dan al?
nog niet in huis, ga hem halen in het weekend in dordrecht bij digideals mooie prijs was op voorraad, 

- JaapV
- Clublid
- Contacteer:
DordrechtNet schreef:nog niet in huis, ga hem halen in het weekend in dordrecht bij digideals mooie prijs was op voorraad,

Ze zitten toch in Harderwijk?
Groet, Jaap
Uhm ik bedoelde
eigenlijk digimax
foutje.

- JaapV
- Clublid
- Contacteer:
Je gaat hem dit weekend halen maar je weet niet meer in welke winkel?Net schreef:Uhm ik bedoeldeeigenlijk digimax
foutje.
Digimax zit in Rotterdam. Bovendien kost de D90 body er het stevige bedrag van € 669,00 ...

Wijziging na postings van Myriad en Tina: ik had het dus mis. Excuses. Er blijkt niet alleen een "Digimax", maar ook een "Digimaxx" te bestaan...
Laatst gewijzigd door JaapV op za jan 22 2011 2:10 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Groet, Jaap