Dilemma
- Frank Roelofs
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Dilemma
Ben wel benieuwd hoe de topic-starter er nu over denkt. 

Wat leuk Fuji spul (X-T1 | X-T3, 14, 23, 35 en 56 mm) en geen Nikon meer. Toch weer een Nikon D700 en een Fijifilm S5pro in gebruik genomen.
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Moet zeggen dat ik nog steeds niet 100% zeker ben
, maar denk dat ik ga voor een D300s en twee moeie FX lenzen erbij koop. De tip wat betreft tweedehands. Heb ik inderdaad ook wel overwogen, maar op een of andere manier wil ik met name de body gewoon nieuw. Een lens is redelijk aan de buitenkant te bepalen, met natuurlijk een stukje testen of alles naar behoren functioneert. Maar is denk ik meer een gevoelskwestie
Bedankt voor jullie reacties. tips wat betreft goeie FX lenzen zijn altijd welkom. wil starten met een zoom(minimaal 200mm) en een standaard objectief.

Bedankt voor jullie reacties. tips wat betreft goeie FX lenzen zijn altijd welkom. wil starten met een zoom(minimaal 200mm) en een standaard objectief.
Als natuur fotograferen uw voorkeur heeft dan is het zeker de moeite waard om even dit linkje aan te klikken. http://forums.dpreview.com/forums/readf ... d=37693734
Deze combi is wat prijzig maar een waarde(vaste)volle investering.
Deze combi is wat prijzig maar een waarde(vaste)volle investering.
- Frank Roelofs
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Misschien is dit iets voor je. http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... =5&t=30547 Ik zou rustig voor 2de hands durven gaan, zeker als het van een "bekende" (clublid) is.nielsmans schreef:Moet zeggen dat ik nog steeds niet 100% zeker ben, maar denk dat ik ga voor een D300s en twee moeie FX lenzen erbij koop. De tip wat betreft tweedehands. Heb ik inderdaad ook wel overwogen, maar op een of andere manier wil ik met name de body gewoon nieuw. Een lens is redelijk aan de buitenkant te bepalen, met natuurlijk een stukje testen of alles naar behoren functioneert. Maar is denk ik meer een gevoelskwestie
Wat leuk Fuji spul (X-T1 | X-T3, 14, 23, 35 en 56 mm) en geen Nikon meer. Toch weer een Nikon D700 en een Fijifilm S5pro in gebruik genomen.
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
vandaag goed bericht gekregen van mijn verzekering, dus gelijk even een tripje naar Capelle gemaakt.
Ben toch weer gegaan voor de D300s, had er met mijn vorige geen klachten over, dus waarom dan overstappen. Voorlopig met een lens de 24-70 f2.8. Ga nog even rustig bekijken welke telezoom ik hierbij wil
Ben toch weer gegaan voor de D300s, had er met mijn vorige geen klachten over, dus waarom dan overstappen. Voorlopig met een lens de 24-70 f2.8. Ga nog even rustig bekijken welke telezoom ik hierbij wil