Patrick schreef:Ik weet niet veel van Golg (hoewel ik er eentje rijdGermay schreef:En met golfsticks kan je hard mikken hoor(LOL) :mrgreen:), maar heten die dingen niet clubs?
Van Golg weet ik ook niks.

Patrick schreef:Ik weet niet veel van Golg (hoewel ik er eentje rijdGermay schreef:En met golfsticks kan je hard mikken hoor(LOL) :mrgreen:), maar heten die dingen niet clubs?
Da's tweemaal taaldiscussie! :mrgreen:gongon schreef:Patrick schreef:Ik weet niet veel van Golg (hoewel ik er eentje rijdGermay schreef:En met golfsticks kan je hard mikken hoor(LOL) :mrgreen:), maar heten die dingen niet clubs?
Van Golg weet ik ook niks.Weet wel wat Golf is.
Germay schreef:Ik denk niet dat je verdwenen koffer met je statief als slagwapen te maken heeft,als ik met m'n golfspullen/tas als bagage aanbied zijn er nooit problemen mee en kan zo in het betreffende land van de bagage-band geplukt worden.M.a.w. nooit wat gemist of gestolen misschien geluk gehad.En met golfsticks kan je hard mikken hoor(LOL) :mrgreen:
Ik heb de gorillapod slr zoom gekozen, die leek mij de beste zeker gezien het gewicht van mijn 18-200 lens.Patrick schreef:Welke heb je genomen?gkempkens schreef:Ik heb afgelopen zaterdag alvast een gorillapod gekocht. Dat ding is echt super handig. Nooit gedacht dat ik er zoveel plezier aan kon beleven eerlijk gezegdIdeaal voor nachtfotografie en mijn favoriete bezigheid HDR. Dus meteen maar in gebruik genomen en enkele mooie kiekjes gemaakt van Rotterdam. Nu nog even Photoshoppen...
Bedankt voor de tip! Dat ding gaat zeker mee op reis.
Ik denk ook niet dat je golfclubs in je handbagage mee kunt nemen. Het probleem is dat je het ook niet echt ff kunt proberen aangezien je normale bagage dan al lang niet meer binnen handbereik isjjk schreef:Germay schreef:Ik denk niet dat je verdwenen koffer met je statief als slagwapen te maken heeft,als ik met m'n golfspullen/tas als bagage aanbied zijn er nooit problemen mee en kan zo in het betreffende land van de bagage-band geplukt worden.M.a.w. nooit wat gemist of gestolen misschien geluk gehad.En met golfsticks kan je hard mikken hoor(LOL) :mrgreen:
Al eens geprobeert je golf set als handbagage mee te nemen? Denk niet dat dit gaat lukken. Dat was ook de reden dat TS het statief moest inchecken. De regels over wat je wel of niet mag meenemen in de cabine worden steeds scherper. Je mag oficieel zelfs geen standaard flessen opener meenemen en ook doen sommige maatschappijen moeilijk over aanstekers.
Ik zou ook eens in het magazijn van Schiphol gaan kijken. Je weet het nooit.
Jan
Ik kijk uit naar de resultaten. Ik wil al een tijdje de stad in voor nachtfotografie maar heb geen inspiratie of enig idee over wat, waar en wanneer... Hoop dat jou foto's mij kunnen inspireren.gkempkens schreef:Ik heb afgelopen zaterdag alvast een gorillapod gekocht. Dat ding is echt super handig. Nooit gedacht dat ik er zoveel plezier aan kon beleven eerlijk gezegdIdeaal voor nachtfotografie en mijn favoriete bezigheid HDR. Dus meteen maar in gebruik genomen en enkele mooie kiekjes gemaakt van Rotterdam.