-= MLM Open Depot Dagen =-

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
a90
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door a90 » ma apr 16 2007 10:34 pm

Leeuwarden schreef:Maar goed. Dat zijn lang vervlogen tijden.
Ouwe troep bedoel je :twisted: Die F104 had zijn eerste vlucht in 1954 :shock: (Wikipedia is my friend) Daar wil een normaal mens toch niet meer inzitten.

Heb ze wel eens bezig gezien op Discovery, gingen ze de motor uit een F104 takelen en in een race auto stoppen 8) Die ging mooi stuk, hij smolt waar ze bijstonden. Haha de titanium motor omhulsel smolt zo naar binnen en kwam daar de rotors tegen. Dat arme ding stond wel een paar minuten tanden te spugen :? Later hadden ze een andere motor gevonden die ze in de testbank hadden gezet, die deed het wel goed :shock: :twisted:

**sorry voor de zware offtopic nu.
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul

A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"

Leeuwarden
Forumlid
Forumlid

Bericht door Leeuwarden » ma apr 16 2007 10:40 pm

Ik heb begrepen dat de motor van een 104 vanwege het gebrek aan onderdelen een heel lastig karwei is. Ik heb die discovery uitzending trouwens ook gezien. Erg leuk om te zien dat ze de naverbrander niet aan de praat kregen en de effecten daarvan. Heb ik wel eens gezien in het echt. Piloot gaf er geen donder om. Gas terug en, hup... gewoon nog een keer proberen en dan de lucht in.... Ik heb zoveel van die dingen zien vliegen dat ik niet eens meer opkeek als er eentje voorbij kwam... Allemaal gefotografeerd indertijd met m'n trouwe Praktika STL-2.
Ik ben hier incognito...

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”