Ssslangen.....

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door remoss » wo apr 18 2007 4:26 am

Mhhhh ik sta er weer lekker voordelig op. Hebbie ook nog wat knappers? :)

BUG322

Bericht door BUG322 » wo apr 18 2007 10:39 am

Grotere camera kopen :)

Hey mooie strakke platen!!

Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Skippy » wo apr 18 2007 11:53 am

Is er een reden waarom je deze op Iso 250 hebt geschoten?

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door remoss » wo apr 18 2007 2:54 pm

Skippy schreef:Is er een reden waarom je deze op Iso 250 hebt geschoten?
Nee eigenlijk niet speciaal behalve dat ik zo de belichting had die ik wilde :) Maar 100 had ook gekund, licht zat.......

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door remoss » wo apr 18 2007 2:57 pm

Snadaa schreef:Okee, net niet ver genoeg doorgescrolled....waar maak jij die lijstjes mee. Ik gebruik bordermaker en ben regelmatig mij exif info kwijt zie onder mijn www
Sorry voor het late antwoord, maar die lijstjes onder de foto's tik ik handmatig in. De info haal ik gewoon uit exif gegevens die je met veel programma's kunt lezen.

Als ik met Photoshop of Capture werk ben ik de gegevens eigenlijk nog nooit kwijtgeraakt. Zolang je in Photoshop maar niet Save for Web.... gebruikt.

Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Skippy » wo apr 18 2007 3:08 pm

remoss schreef:
Snadaa schreef:Okee, net niet ver genoeg doorgescrolled....waar maak jij die lijstjes mee. Ik gebruik bordermaker en ben regelmatig mij exif info kwijt zie onder mijn www
Sorry voor het late antwoord, maar die lijstjes onder de foto's tik ik handmatig in. De info haal ik gewoon uit exif gegevens die je met veel programma's kunt lezen.

Als ik met Photoshop of Capture werk ben ik de gegevens eigenlijk nog nooit kwijtgeraakt. Zolang je in Photoshop maar niet Save for Web.... gebruikt.
Ik denk dat Snadaa niet de lijstjes met Exif-info bedoeld maar de kaders om de foto's. Doe je dat in Photoshop of in een andere applicatie?

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door remoss » wo apr 18 2007 3:42 pm

Skippy schreef:
remoss schreef:

Ik denk dat Snadaa niet de lijstjes met Exif-info bedoeld maar de kaders om de foto's. Doe je dat in Photoshop of in een andere applicatie?
Ha ha ja natuurlijk, dat zal ie bedoelen. Maar die kaders voeg ik in Photoshop toe.
Ik open de NEF's met Capture NX, snij bij, verklein ze en pas een licht USM toe.
Dan vanuit NX naar Photoshop sturen en daar voeg ik dus het kader toe en maak tevens een thumbnail. Opslaan als JPG en klaar.

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door remoss » wo apr 18 2007 7:43 pm

Er staan ondertussen weer een paar slangetjes bij.

Een actie foto van Irwan waarbij hij tegelijkertijd iets tegen de slang sist :twisted: :

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”