Grtz
Chicco
Kan, maar ik ben blij met mijn 18-105.en spaar verder voor de 16-85 , de perfecte combinatie
De website van Camera.nl heeft de D90 body niet meer te koop staan. Wél de D90 body in combinatie met de AF-S 18-105 VR, voor een spotprijs. Dus het is goed mogelijk dat ze in de winkel bereid zijn de body los te verkopen tegen een prijs waarover ze normaliter ruzie met de concurrenten (of met Nikon!) zouden krijgenMustafa schreef:@ Essebes, heb ff gekeken op de site van camera.nl, maar kwam de D90 niet tegen voor 500 euro, ben je er zeker van dat die nieuw in doos te koop is voor 500 euro?
Ik had de 18-105 er ook bij. Vervangen door een tweemaal zo dure Sigma 17-70mm 2.8-4.0. Behalve dat het zoekerbeeld van de Sigma natuurlijk een stuk lichter is, vond ik de focusring van de 18-105 een beetje te gammel en onnauwkeurig. Maar dat is natuurlijk puur persoonlijk.Essebes schreef:Nieuw dilemma: het wordt de D90, maar jullie mening over de 18-105 (die erbij zit) verschilt nogal.
Dus: losse body, of met de 18-105 erbij? Camera kan ik pas over drie weken in mijn handen houden, dus alle tijd voor heel veel goede voors en tegens. Ik ga natuurlijk zelf ook op onderzoek uit
Gelijk heb je.Essebes schreef:Weet je? De 18-105 voegt niets toe aan mijn huidige objectieven. Ik heb al een allroundlens (de Tamron 18-200, die volgens mij wel redelijk is). Ik wil een goede groothoek, maar die zijn helaas goed aan de prijs. Daar spaar ik dan liever even voor verder (voor de Sigma 17-70 heb ik dat ook wel over). Eigenlijk moet ik nu 140 euro uitgeven (zo ongeveer) aan iets wat ik niet nodig heb. Hoe laag de aanschafprijs van de 18-105 dan ook mag zijn in combinatie met de D90.
Bij Foka is de body nu niet op voorraad, maar daar verkopen ze hem los voor 599. Ook prima. Kan ik de 140 euro in mijn zak laten zitten, en daar de komende maanden nog 190 euro bijleggen voor de Sigma. Toch? Alles op zijn tijd. Ik zit niet zonder.
Dan is iedere euro inderdaad te veel en zonde. Maakt natuurlijk je keuze wel een stuk makkelijkerEssebes schreef:Weet je? De 18-105 voegt niets toe aan mijn huidige objectieven...... Eigenlijk moet ik nu 140 euro uitgeven (zo ongeveer) aan iets wat ik niet nodig heb.
Dat doe ik pas over drie weken, nog even wachten op mijn vakantiegeld. Mijn computer gaf het laatst ook al op (en is vervangen), en gemeentebelastingen kwamen langs, en de zomervakantie komt eraan, dus nu even pas op de plaats. Maar goede tip van je over K-E: had hem daar nog niet gezien. De Foka is wel dichterbij voor mij; als ik daar over drie weken langs kan, is dat wel zo makkelijk om daar langs te peddelen:)JaapV schreef:Trouwens, een straatje verderop bij Kamera Express is de D90 wél op voorraad. Ook voor €599,00. Ik zou ze voor de zekerheid wel even bellen voordat je op de fiets stapt
Alvorens die Sigma aan te schaffen even het draadje daarover in het andere hoofdstuk van deze site lezen!Essebes schreef: Ik wil een goede groothoek, maar die zijn helaas goed aan de prijs. Daar spaar ik dan liever even voor verder (voor de Sigma 17-70 heb ik dat ook wel over).