Ontzie ze dus een beetje

Klopt precies, gelukkig. Met mijn D80 heb ik dit probleem ook al meerdere malen gehad....Patrick schreef:Dat zal je niet gebeuren met een D300s die ik heb. Daar werkt het selecteren ervan anders.
Klopt, maar het kan wel voorkomen dat per ongeluk spotmeting is geselecteerd ipv matrix of centrumgewogen. Dat is inderdaad niet hetzelfde, maar het resultaat wel..Patrick schreef:Dat zal je niet gebeuren met een D300s die ik heb. Daar werkt het selecteren ervan anders.
Nou, dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. Dat knopje is zelf als je het wilt moeilijk te draaien...Bruud schreef:Klopt, maar het kan wel voorkomen dat per ongeluk spotmeting is geselecteerd ipv matrix of centrumgewogen. Dat is inderdaad niet hetzelfde, maar het resultaat wel..Patrick schreef:Dat zal je niet gebeuren met een D300s die ik heb. Daar werkt het selecteren ervan anders.
.. en bij mij is dat nu net het enige knopje wat wel soepel draait. Ben geloof ik toe aan een nieuwe camera. Nu mijn vrouw hiervan nog zien te overtuigen..Patrick schreef:Nou, dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. Dat knopje is zelf als je het wilt moeilijk te draaien...Bruud schreef:Klopt, maar het kan wel voorkomen dat per ongeluk spotmeting is geselecteerd ipv matrix of centrumgewogen. Dat is inderdaad niet hetzelfde, maar het resultaat wel..Patrick schreef:Dat zal je niet gebeuren met een D300s die ik heb. Daar werkt het selecteren ervan anders.
Je weet dat er vooral drukknopjes op je camera zitten? Die horen ook helemaal niet te kunnen draaien!Bruud schreef:.. en bij mij is dat nu net het enige knopje wat wel soepel draait. Ben geloof ik toe aan een nieuwe camera. Nu mijn vrouw hiervan nog zien te overtuigen..
Hoi Patrick,Patrick schreef:Je weet dat er vooral drukknopjes op je camera zitten? Die horen ook helemaal niet te kunnen draaien!Bruud schreef:.. en bij mij is dat nu net het enige knopje wat wel soepel draait. Ben geloof ik toe aan een nieuwe camera. Nu mijn vrouw hiervan nog zien te overtuigen..![]()
![]()