vliegtuig crash

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Smilda.NET

Bericht door Smilda.NET » za mei 19 2007 4:20 pm

Mooie foto's van iets waar toch niet veel van de maken was....
Klonk als een flinke ramp toen ik het hoorde, maar bleek gelukkig allemaal mee te vallen....

tegen te tijd dat ik er was was het al wat begonnen te schemeren.... van mijn kant dus niet veel soeps...

roel
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door roel » za mei 19 2007 4:55 pm

olle_griese
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Bericht door olle_griese » za mei 19 2007 11:53 pm

En zo is er elke dag wel weer wat, dit was er vanavond

Afbeelding

Afbeelding
Je kunt beter een briljante foto van een saaie gebeurtenis maken dan een saaie foto van iets opzienbarends

a90
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door a90 » za mei 19 2007 11:59 pm

Oei, dat is niet best. Nu las ik dat bij een brand in Groningen aan de Olgerweg er ook astbest is vrijgekomen. Ik weet niet of die brand deze is maar goed.

Zijn dat factoren waar je rekening mee houd als persfotograaf ? Ik bedoel, je zou toch op een of andere manier betrokken kunnen raken. Zo denk ik bijvoorbeeld aan de vuurwerkramp waar mensen ook dichtbij waren.

Het nare van de brand aan de Olgerweg is dat de brandweer niet kon uitsluiten dat iedereen uit het huis was. brrr.
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul

A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"

olle_griese
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door olle_griese » zo mei 20 2007 12:03 am

Ja, dat was hem.
Op de 2e foto zie je ook een gele band waar "asbest niet betreden" op staat.
Ja, daar hou je rekening mee, je kunt/mag er best dichtbij als je maar niet in de rook gaat staan.
Je kunt beter een briljante foto van een saaie gebeurtenis maken dan een saaie foto van iets opzienbarends

GdP

Bericht door GdP » zo mei 20 2007 12:15 am

Het zal je huis maar wezen. :(

olle_griese
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door olle_griese » zo mei 20 2007 7:31 pm

Er is nadat de brand geblust was een stoffelijk overschot in aangetroffen, dus dit was zeker geen leuke brand

Jur
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: vliegtuig crash

Bericht door Jur » ma mei 21 2007 9:24 am

olle_griese schreef:Ik had vanavond de primeur door als eerste fotograaf bij een buiklanding te zijn in Eelde.
Nog nooit zoveel ambulance,s bij elkaar gezien.
De titel van dit draadje (vliegtuig crash) vind ik wel wat overdreven, zoals alle berichtgeving in de media over dit incident. De Fokker 50 was alleen maar doorgeschoten; het hoort natuurlijk niet, maar die dingen komen voor. Ik heb in mijn 40-jarige loopbaan bij de luchtverkeersleiding (o.a. Schiphol en Hoofd Luchtverkeersleiding op Eelde!) en als privé vlieger wel andere dingen meegemaakt.....
Jur

yoyo

Re: vliegtuig crash

Bericht door yoyo » ma mei 21 2007 6:48 pm

Jur schreef:
olle_griese schreef:Ik had vanavond de primeur door als eerste fotograaf bij een buiklanding te zijn in Eelde.
Nog nooit zoveel ambulance,s bij elkaar gezien.
De titel van dit draadje (vliegtuig crash) vind ik wel wat overdreven, zoals alle berichtgeving in de media over dit incident. De Fokker 50 was alleen maar doorgeschoten; het hoort natuurlijk niet, maar die dingen komen voor. Ik heb in mijn 40-jarige loopbaan bij de luchtverkeersleiding (o.a. Schiphol en Hoofd Luchtverkeersleiding op Eelde!) en als privé vlieger wel andere dingen meegemaakt.....
Elke week een noodsituatie...!
:D

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”