EXIF info
- Arthur Mol
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
- Arthur Mol
- Forumlid
- Contacteer:
Re: EXIF info
Even een testje gedaan om te zien of Jolanda echt wel gelijk heeft.... En ja hoor:

Nogmaals bedankt.

Nogmaals bedankt.
Pana FZ1000, Oly E-M5 II, 12-40, 40-150R, 75-300.
- jan
- Bestuurslid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Paul,Paul61 schreef:jan schreef:Ik heb foto's op dit forum via Picasa geplaatst en daar is de EXIF info ook niet zichtbaar.
Kijk maar http://regex.info/exif.cgi?dummy=on&url ... C_5492.JPG
Jan, Als je s800 uit de link verwijderd krijg je wel de EXIF info te zien
http://regex.info/exif.cgi?dummy=on&url ... C_5492.JPG
Paul
Dank je wel ik zal er in het vervolg rekening mee houden. Want ik vindt leerzaam om dit ook bij andere foto's te bekijken. Je leert er toch weer wat van.
Jan
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
Komt op hetzelfde neer. Zonder de S-code verwijs je naar het origineel.
Die s-code heb je alleen bij picasa. Bij Flickr is het een andere code, maar het idee dat de exif alleen in het origineel staat, is hetzelfde.
George
Die s-code heb je alleen bij picasa. Bij Flickr is het een andere code, maar het idee dat de exif alleen in het origineel staat, is hetzelfde.
George
- a vgastel
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Vraag
Zijn er nog steeds mensen die dit niet lezen schijnbaar zal dit probleem altijd blijven.
Dan de exif gegevens er maar bij zetten of zonder.
Zijn er nog steeds mensen die dit niet lezen schijnbaar zal dit probleem altijd blijven.
mvgr bert
Nikon D-90 Nikon 7200 met grip 8-105 vr Nikon sb900 TRIOPODc-258t
Nikkor
35 f2D 50f1.8D 851.8D
Tokina 12-24 f/4 AT-X DX (Versie I)
Tokina at-xpro 28-70 1:2.6--2.8 / 17mm 1:3.5 /70-210 1:4-5.6 /35-70ai1:3.5-4.8
Nikon D-90 Nikon 7200 met grip 8-105 vr Nikon sb900 TRIOPODc-258t
Nikkor
35 f2D 50f1.8D 851.8D
Tokina 12-24 f/4 AT-X DX (Versie I)
Tokina at-xpro 28-70 1:2.6--2.8 / 17mm 1:3.5 /70-210 1:4-5.6 /35-70ai1:3.5-4.8
- JaapV
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Viermaal gelezen.a vgastel schreef:Vraag
Begrijp het nog steeds niet

Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
- Marwo
- Forumlid
- Contacteer:
Ondanks dat ik het topic over plaatsen foto's had gelezen lukte het bij mij ook niet in één keer..
Heb toen ook een draadje gestart, misschien staan er nog handige tips bij voor diegenen die hier meelezen.
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 23&t=34969
Heb toen ook een draadje gestart, misschien staan er nog handige tips bij voor diegenen die hier meelezen.
in mijn DoKa zie ik niets...
- JaapV
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Ik bedoelde de tekst hieronder. Nu dus vijfmaal vergeefs gelezen.Marwo schreef: Ondanks dat ik het topic over plaatsen foto's had gelezen lukte het bij mij ook niet in één keer..
a vgastel schreef: Vraag
Groet, Jaap
- Marwo
- Forumlid
- Contacteer:
? Was ook niet specifiek naar u toe gericht.. maar gewoon een mededeling in het algemeen....JaapV schreef: Ik bedoelde de tekst hieronder. Nu dus vijfmaal vergeefs gelezen.

Kun je ook verwoorden wat daar staat.Marwo schreef:Ondanks dat ik het topic over plaatsen foto's had gelezen lukte het bij mij ook niet in één keer..
George
- Marwo
- Forumlid
- Contacteer:
Ja hoor.
Aangezien ik ook enkele problemen ondervond om foto's met exif gegevens te plaatsen, raadpleegde ik de andere forumschrijvers. Dit deed ik door een topic te starten waar ik om raad vroeg. Door de kennis, en goede reacties, van de anderen lukte het mij, om de exif gegevens van mijn foto's zichtbaar te krijgen. Wellicht dat die, eerder geschreven, tips de andere forumbezoekers in dit topic kunnen helpen.
Aangezien ik ook enkele problemen ondervond om foto's met exif gegevens te plaatsen, raadpleegde ik de andere forumschrijvers. Dit deed ik door een topic te starten waar ik om raad vroeg. Door de kennis, en goede reacties, van de anderen lukte het mij, om de exif gegevens van mijn foto's zichtbaar te krijgen. Wellicht dat die, eerder geschreven, tips de andere forumbezoekers in dit topic kunnen helpen.
ben al heel wat verder, maar helaas nog niet waar ik zou willen zijn. Ik wil namelijk de info zoals bij de meeuwen. Foto vergroten door erop te kliken, et voilla, de hele santekraam staat boven de foto. Dit was mijn oorspronkelijke vraag, hoe krijgen ze dat voor elkaar
- Arthur Mol
- Forumlid
- Contacteer:
Door dus de originele foto in max formaat van 1024 x 768 te plaatsen op het www en hier door te linken. Zoals Jolanda al schreef.
Pana FZ1000, Oly E-M5 II, 12-40, 40-150R, 75-300.