Natuurlijk mag iedereen zo'n camera kopen, maar is eigen initiatief en het leren van je fouten niet een schoon goed.
Een fout onthoud je veel beter en zul je dan eenvoudiger voorkomen. Met de foute foto's maak je niets kapot in je camera.
Ik hoop niet dat ze in elke gebruiksaanwijzing die geleverd gaat worden, elke optie uitgebreid gaan verantwoorden met allerlei voorbeelden en vereisten.
Voor de wat meer ervaren gebruiker wordt het dan een onleesbaar geheel en krijgen we dan niet de amerikaanse toestanden mbt hond in magnetron.
Overigens is Nikon daar wel mee begonnen, pas op met het steken van een vinger in je oog ......
Wat ik overigens in de gebruiksaanwijzing van mijn auto mis is hoe ik maximaal op kan trekken.
Er staat wel iets over koppel, vermogen en toerental, maar hoe gebruik ik die

Ik zal wel weer een reactie krijgen over dat een auto hier niets mee te maken heeft: dat klopt, maar dat heet overdrachtelijke zin.
Ik wil alleen benadrukken dat als je elementaire zaken eerst probeert te begrijpen, je daar veel plezier aan kunt beleven.
Ik zou degene die nieuw zijn, en net als wij allemaal ooit eens zijn begonnen als "dummy" (wat een rot woord), willen aanraden een boek te kopen van bijvoorbeeld David Buschs.
Even googlen op deze naam en je vindt precies wat je wilt, een soort veldgids met toepassingen.