D200 rechtstreeks uit USA
- alfredo
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
paparazzi schreef:"grappig, met mijn nickname denkt men meestal ook dat ik 'n man ben, dus ik ben niet de enige die af en toe als 'hij' wordt aangesproken Smile..
als je een man was, zou je paparazzo heten.... de reden dat mensen denken dat je een man bent, heeft een andere oorzaak..
als je een man was, zou je paparazzo heten.... de reden dat mensen denken dat je een man bent, heeft een andere oorzaak..
D4, D2h,,AFS 70-200vr 2.8 80-200 ED f2.8, Nikkor 300mm F4 ED, ,sigma 24-70 2.8, nikon 50mm 1.8, Kenko TC Teleplus MC7 2X DG,, polarisatiefilter 77mm een tas en een manfrotto eenbeenstatief..
Beste Alfredo,
Ik ben enigzins verbrouwereerd door de aggressieve benadering van jou.
Ik heb mij als enthousiasteling tot dit forum gewend met een voor mij actuele vraag en ben daar tot op heden althans door iedereen vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan.
Mij was niet duidelijk dat het verplicht was je voor te stellen wat ik overigens best wil doen maar geen nieuwe informatie zal opleveren dan ik hier al heb medegedeeld.
Naar wat jij interessantdoenerij vind kan ik slechts gissen.
Vriendelijke groeten,
Joglo
Ik ben enigzins verbrouwereerd door de aggressieve benadering van jou.
Ik heb mij als enthousiasteling tot dit forum gewend met een voor mij actuele vraag en ben daar tot op heden althans door iedereen vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan.
Mij was niet duidelijk dat het verplicht was je voor te stellen wat ik overigens best wil doen maar geen nieuwe informatie zal opleveren dan ik hier al heb medegedeeld.
Naar wat jij interessantdoenerij vind kan ik slechts gissen.
Vriendelijke groeten,
Joglo
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
welkom
Hallo Joglo,
In ieder geval welkom op ons mooie forum.
Er is inderdaad heel veel informatie uit te wisselen en we hopen dat het voor een ieder van ons interessant en leerzaam mag zijn.
Aan de eene kant kan ik Alfredo wel begrijpen, soms zie je wel eens dat mensen inderdaad interessant doen en je nooit meer van ze hoort, en dat is jammer.
Maar je kan iemand nooit bij voorbaat een etiketje opplakken en al zou het wel zo zijn, wat dan nog.
Maar een ieder is vaak wel nieuwsgierig wie er achter een bepaalde naam schuil gaat en zijn vaak geïnteresseerd naar iemands interesses m.b.t. fotografie enz.
Maar we hopen nog veel van je te mogen horen en wie weet zien we ook nog resultaten van je werk.
Nog een fijne tijd toegewenst.
Groetjes George
In ieder geval welkom op ons mooie forum.
Er is inderdaad heel veel informatie uit te wisselen en we hopen dat het voor een ieder van ons interessant en leerzaam mag zijn.
Aan de eene kant kan ik Alfredo wel begrijpen, soms zie je wel eens dat mensen inderdaad interessant doen en je nooit meer van ze hoort, en dat is jammer.
Maar je kan iemand nooit bij voorbaat een etiketje opplakken en al zou het wel zo zijn, wat dan nog.
Maar een ieder is vaak wel nieuwsgierig wie er achter een bepaalde naam schuil gaat en zijn vaak geïnteresseerd naar iemands interesses m.b.t. fotografie enz.
Maar we hopen nog veel van je te mogen horen en wie weet zien we ook nog resultaten van je werk.
Nog een fijne tijd toegewenst.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
Beste clubleden.
Inmiddels ben ik toch overstag bgegaan en heb ik in Nederland mijn camera gekocht. De voordelen waren toch niet zo groot als aanvankelijk leek en ik kreeg een goede tip voor een leverancier in Nederland die vaak onder de winkelprijzen levert.
Wat is het nou geworden.
Een D200 met grip en een 17-55mm/2.8 AF-S G IF ED lens erbij.
Verder nog wat oude spulletjes voor macrofotografie .
Hartelijk dank voor jullie tips.
Ik zal mij zeker vaker mengen in een van de forums hier.
Hopenlijk kan ik zelfm ook nog eens wat nuttige tips bijdragen.
Dus to ziens.
Joglo
Inmiddels ben ik toch overstag bgegaan en heb ik in Nederland mijn camera gekocht. De voordelen waren toch niet zo groot als aanvankelijk leek en ik kreeg een goede tip voor een leverancier in Nederland die vaak onder de winkelprijzen levert.
Wat is het nou geworden.
Een D200 met grip en een 17-55mm/2.8 AF-S G IF ED lens erbij.
Verder nog wat oude spulletjes voor macrofotografie .
Hartelijk dank voor jullie tips.
Ik zal mij zeker vaker mengen in een van de forums hier.
Hopenlijk kan ik zelfm ook nog eens wat nuttige tips bijdragen.
Dus to ziens.
Joglo
Ja hoor, sorry
ik zag ook pas later dat ik dat was vergeten.
Ik heb mijn set gekocht bij Japancamera in Wassenaar.
www.japancamera.nl bezoek op afspraak
Een fotograaf hier in de regio kocht daar alles
Ik heb in totaal ook iets van 350 euro bespaard.
Groeten,
Joglo
ik zag ook pas later dat ik dat was vergeten.
Ik heb mijn set gekocht bij Japancamera in Wassenaar.
www.japancamera.nl bezoek op afspraak
Een fotograaf hier in de regio kocht daar alles
Ik heb in totaal ook iets van 350 euro bespaard.
Groeten,
Joglo
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Je ging er een beetje van uit dat je graag goedkoop wilde kopen. Nu was er al een antwoord met een Europese prijs van 1138 voor de D200. Dan heb je ook bij Nikon Nederland garantie. Ik denk dat deze prijs veel lager is dan dat jij nu betaald hebt.
En nu dus de proef op de som, waar heb je je garantie?
Lukt het om camera en of objectief bij Nikon Nederland te registreren?
En nu dus de proef op de som, waar heb je je garantie?
Lukt het om camera en of objectief bij Nikon Nederland te registreren?
- Gabees
- Forumlid
- Contacteer:
Ik heb pas een lens overlaten komen uit HongKong die dus kapot is en volgens de kamera-express heb ik dus geen garantie.
Ik heb Nikon nederland gemailt en ben in afwachting van hun antwoord.
Denk er goed over na, ik was ook altijd zo makkelijk met bestellen maar ik ben nu één keer belazerd en één keer iets kapot... nee ik ga gewoon voortaan bij de kamera-express.
Ik heb Nikon nederland gemailt en ben in afwachting van hun antwoord.
Denk er goed over na, ik was ook altijd zo makkelijk met bestellen maar ik ben nu één keer belazerd en één keer iets kapot... nee ik ga gewoon voortaan bij de kamera-express.
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Contacteer:
Over garantie is in dit forum al heel vaak geschreven.
Je hebt garantie bij de winkel of leverancier waar je iets koopt.
Je mag met in EUropa aangeschafte producten ook rechtstreeks naar Nikon Service in Beverwijk. Op hun site staat aangegeven aan welke voorwaarden je dan moet voldoen.
Bij een Nederlandse camera zit een Nederlandse gebruiksaanwijzing. Dat is eenvoudig te controleren.
Als je niet weet waar je camera vandaan komt, dan kun je je spullen registreren bij Nikon
Ga naar de site van Nikon, dan Support, dan aanmelding.
Nikon registratie
Als dat lukt met je camera, dan kun je er van uit gaan dat je een Europese camera hebt. Als dat lukt met andere items, dan werkt dat niet . Want die mogen allemaal ingevoerd worden bij de registratie.
Nikon Service heeft een eigen database met alle verkochte items. Zij kunnen dus zien in welke winkel iets verkocht is. Geen Europa, geen garantie.
Maar je weet zelf ook in welke winkel iets gekocht is. En je kunt daar ook gewoon vragen dat je alleen een product wil waar je in Nederland garantie van hebt.
Maar het kan allemaal goedkoper, meestal lever je dan service en garantie in.
Je hebt garantie bij de winkel of leverancier waar je iets koopt.
Je mag met in EUropa aangeschafte producten ook rechtstreeks naar Nikon Service in Beverwijk. Op hun site staat aangegeven aan welke voorwaarden je dan moet voldoen.
Bij een Nederlandse camera zit een Nederlandse gebruiksaanwijzing. Dat is eenvoudig te controleren.
Als je niet weet waar je camera vandaan komt, dan kun je je spullen registreren bij Nikon
Ga naar de site van Nikon, dan Support, dan aanmelding.
Nikon registratie
Als dat lukt met je camera, dan kun je er van uit gaan dat je een Europese camera hebt. Als dat lukt met andere items, dan werkt dat niet . Want die mogen allemaal ingevoerd worden bij de registratie.
Nikon Service heeft een eigen database met alle verkochte items. Zij kunnen dus zien in welke winkel iets verkocht is. Geen Europa, geen garantie.
Maar je weet zelf ook in welke winkel iets gekocht is. En je kunt daar ook gewoon vragen dat je alleen een product wil waar je in Nederland garantie van hebt.
Maar het kan allemaal goedkoper, meestal lever je dan service en garantie in.