beoordeling foto
-
yzf1kr
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *
Re: beoordeling foto
Ik vind het eigenlijk wel een grappige foto, al was het alleen maar om de (geïrriteerde) reacties die de foto blijkt op te wekken.
-
Dreamlogic
- Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ik heb haast eerder het idee dat er gewoon iets fout gegaan is met het plaatsen. Zelf had ik de foto in de camera gelijk gewist, maar misschien wilde Suus deze bewaren voor iets anders, heeft ze hem gesaved en vervolgens hier op het forum de verkeerde variant geplaatst.
Mocht ik er nou naast zitten dan schaar ik mij voor het gemak achter de post van Daniel
Mocht ik er nou naast zitten dan schaar ik mij voor het gemak achter de post van Daniel
Ik ben een ZIJ! Mijn Flickr-pagina Dreamlogic Design
D7000 D3000 Nikkor 18-55mm Nikkor 50mm 1.4G Tamron 17-50mm 2.8 statief Velbon Sherpa Yongnuo 460II
D7000 D3000 Nikkor 18-55mm Nikkor 50mm 1.4G Tamron 17-50mm 2.8 statief Velbon Sherpa Yongnuo 460II
-
D.A. Versluis
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Ik vind de foto nergens op slaan De vogel staat er half op en verder ????? gr Da Versluis
-
Daniël
Dreamlogic schreef:Ik heb haast eerder het idee dat er gewoon iets fout gegaan is met het plaatsen. Zelf had ik de foto in de camera gelijk gewist, maar misschien wilde Suus deze bewaren voor iets anders, heeft ze hem gesaved en vervolgens hier op het forum de verkeerde variant geplaatst.
-
Bob42
- Forumlid

Het doel was om commentaar te krijgen en dat is geluktSuus schreef:
graag jullie commentaar.
gr Suus
- Germay
- Forumlid

Als je commentaar wilt krijgen op een onzin foto wil ik weten waar je mee bezig ben.Dit is niet te geloven zeg, een niets zeggende plaat insturen en dan zo reageren echt bespottelijk.Hopelijk leer je nog wel fotograferen.

Wat ik eerst NIKON probeer ik nu te verbeteren.
Met een vriendelijke groet,
Gert.
Camera D7000,en tig lichtsterk glaswerk hangend aan de Black-Rapid.
Gert.
- PanzerFaustNL
- Forumlid

- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Dat vind ik dus onzin. Onzin foto's bestaan niet, je vind het mooi of niet, dat je de bedoeling niet er uit kan halen, dat is aan jou en je kunt de TS om uitleg vragen. Bovendien op één foto iemands kwaliteiten als fotograaf te beoordelen. Tja.Germay schreef:Als je commentaar wilt krijgen op een onzin foto wil ik weten waar je mee bezig ben.Dit is niet te geloven zeg, een niets zeggende plaat insturen en dan zo reageren echt bespottelijk.Hopelijk leer je nog wel fotograferen.![]()
Ik krijg meteen ideeën als ik zo'n foto zie. Morgen meteen maar eens uitproberen.
Nikon Nikkormat + glas, D7100, D300, D3100, F90X, F80, F65
favoriete combinatie D7100 + 35mm f/1.8
favoriete combinatie D7100 + 35mm f/1.8
- iefie
- Forumlid

- Ervaringsniveau: ***
Hij mist een vleugel. Misschien is dat de reden
D90 /mb-d80 / 18-70 / 70-300 VR / 70-210D /35 1.8 / 50 1.8 / Tamron 90mm 2.8 macro / 2x sb-700.
-
Jaap_van_Ekris
Mee eens.PanzerFaustNL schreef:Dat vind ik dus onzin. Onzin foto's bestaan niet, je vind het mooi of niet, dat je de bedoeling niet er uit kan halen, dat is aan jou en je kunt de TS om uitleg vragen. Bovendien op één foto iemands kwaliteiten als fotograaf te beoordelen. Tja.Germay schreef:Als je commentaar wilt krijgen op een onzin foto wil ik weten waar je mee bezig ben.Dit is niet te geloven zeg, een niets zeggende plaat insturen en dan zo reageren echt bespottelijk.Hopelijk leer je nog wel fotograferen.![]()
Als mensen op deze manier benaderd worden als ze nu nog niet helemaal hun idee kunnen overbrengen, dan komt niemand meer tot topwerk. Mensen moeten het leren en door constructief commentaar komen ze verder en tot een hoger niveau. Ik heb fotowerk gezien van mensen toen ze begonnen dat in mijn beleving echt knudde was. Intussen werken diezelfde mensen wel voor Playboy en Hollandse Hoogte. Je moet ergens beginnen, en het begin is gewoon moeilijk.....
Jaap
- Germay
- Forumlid

Ik heb uitleg gevraagt (zie mijn commentaar en vraag in pagina1) maar dan krijg je een flut antwoord. :mrgreen:PanzerFaustNL schreef:Dat vind ik dus onzin. Onzin foto's bestaan niet, je vind het mooi of niet, dat je de bedoeling niet er uit kan halen, dat is aan jou en je kunt de TS om uitleg vragen. Bovendien op één foto iemands kwaliteiten als fotograaf te beoordelen. Tja.Germay schreef:Als je commentaar wilt krijgen op een onzin foto wil ik weten waar je mee bezig ben.Dit is niet te geloven zeg, een niets zeggende plaat insturen en dan zo reageren echt bespottelijk.Hopelijk leer je nog wel fotograferen.![]()
Ik krijg meteen ideeën als ik zo'n foto zie. Morgen meteen maar eens uitproberen.
Wat ik eerst NIKON probeer ik nu te verbeteren.
Gert.
Gert.
Volgens mij heeft suus nog NIET geantwoordGermay schreef:Ik heb uitleg gevraagt (zie mijn commentaar en vraag in pagina1) maar dan krijg je een flut antwoord. :mrgreen:PanzerFaustNL schreef:Dat vind ik dus onzin. Onzin foto's bestaan niet, je vind het mooi of niet, dat je de bedoeling niet er uit kan halen, dat is aan jou en je kunt de TS om uitleg vragen. Bovendien op één foto iemands kwaliteiten als fotograaf te beoordelen. Tja.Germay schreef:Als je commentaar wilt krijgen op een onzin foto wil ik weten waar je mee bezig ben.Dit is niet te geloven zeg, een niets zeggende plaat insturen en dan zo reageren echt bespottelijk.Hopelijk leer je nog wel fotograferen.![]()
Klik geval met verschillende vergrootglazen,
op een stokje,
met een lampje om bij te lichten
...........
op een stokje,
met een lampje om bij te lichten
...........
-
Goodje
Op zich wel leuk als je ziet wat er op gereageerd wordt?
Ik vermoet dat de starter in een deuk ligt en hij denkt wat een ouwehoeren forum
Sorry voor het woord als het niet kan haal ik het weg!!!
GAARNE DAN VIA PB EN DIT ONZINEGE DRAADJE OP SLOT
Ik vermoet dat de starter in een deuk ligt en hij denkt wat een ouwehoeren forum
Sorry voor het woord als het niet kan haal ik het weg!!!
GAARNE DAN VIA PB EN DIT ONZINEGE DRAADJE OP SLOT
-
blackMTF
Dit is meer een foto voor Foto presentaties dan voor Foto beoordelingen.
Qua techniek valt er weinig goeds of zinnings over te zeggen. Maar bij Foto presentaties/inhoud kan er gepast worden becommentarieerd (huh is dit wel een bestaand woord?). Maar dan nog zou er meer informatie van de maker over deze foto moeten worden bijgeleverd. Ik heb zelf het idee dat de maker ons op het verkeerde been wilt zetten. Misschien omdat ikzelf vanuit het vak documentaire fotografie denk en in elke ondenkbare foto de mogelijkheden zoek/zie.
Qua techniek valt er weinig goeds of zinnings over te zeggen. Maar bij Foto presentaties/inhoud kan er gepast worden becommentarieerd (huh is dit wel een bestaand woord?). Maar dan nog zou er meer informatie van de maker over deze foto moeten worden bijgeleverd. Ik heb zelf het idee dat de maker ons op het verkeerde been wilt zetten. Misschien omdat ikzelf vanuit het vak documentaire fotografie denk en in elke ondenkbare foto de mogelijkheden zoek/zie.
-
Dreamlogic
- Forumlid

- Contacteer:
Suus zelf heeft nog niet gereageert (zoals al eerder aangegeven). Je leest en quote een post van Bob, niet van Suus.Germay schreef:Als je commentaar wilt krijgen op een onzin foto wil ik weten waar je mee bezig ben.Dit is niet te geloven zeg, een niets zeggende plaat insturen en dan zo reageren echt bespottelijk.Hopelijk leer je nog wel fotograferen.![]()
Ik ben een ZIJ! Mijn Flickr-pagina Dreamlogic Design
- Hasselbox
- Forumlid

- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Vincent van Gogh werd in zijn tijd ook niet begrepen. Wie weet?